partysessorna

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av partysessorna - 15 mars 2011 20:28

ja nu e de ju såhär att mitt ex vet min inloggning till spotify...

eller vi typ hade det mer eller mindre tillsammans när vi var ihop.

eller de är mitt spotify men han använder det

och vi har inte snackat sen i aug. men det har alltid gått skitbra eftersom att båda är kockar med konstga arbetstider så har vi alltid lyckats lyssna om vartannat..

tills idag...

antagligen är han ledig idag. samma dag som jag ör sjuk...

dvs. att vi har suttit och loggat in, båda två ett ex antal ggr. idag.

och därför loggas den andre ut hela tiden, och ingen verkar ge sig..


efter ett tag av klickande så gav jag mig. och detta var ändå för typ....

två timmar sen kanske...

eller tre till ochmed, så nu tänker jag logga in, för nu e de min tur

Xo Fanny

Av partysessorna - 15 mars 2011 20:17

   Hellu hellu!
Idag mår jag bättre, somnade igår eftermiddag vid halv tre, och vaknade halv 9 av att pappa kom in och frågade hur jag mådde.

drack tre klunkar cola, kollade på tv, satt vid datorn sen somnade jag igen.

Inatt drömde jag om Thailand :) :) hur underbart som helst!

Visste ni at det tydligen finns stora jordgubbar där som växer på träd?
haha, i alla fall i min dröm.


vaknade imorse och låg i sängen läänge, käkade en macka, mådde lite illa..

sen upp och duscha och städa mitt rum. så lite produktiv har jag varit idag.

MEN sen kom illmåendet tillbaka.


käkade rån ooch skorpor och så öppnade jag en gott och blandat, bara för att ta en av de godaste godisarna någonsin skapad..

nämligen den svarta med hål i - sötlakritsen.

OCH märker efter ett tag jag rotat runt i påsen att det för i helskotta bara finns en.... EN JÄVLA SÖTLAKRITS..

shit va arg jag blev.

japp gott folk de e sånt som kretsar i mitt huvud nu när jag är sjuk.

hur förbannad jag är på malaco som har gjort en sån kass blandning i påshelvetet...

Stämmma malaco kanske?

</3     bild tagen från google....

 

 

Xo Fanny

Av partysessorna - 15 mars 2011 12:23

Fick nyss en fråga om jag ville följa med och se ingrosso.

Då skulle det blivit VIP bord och dricka för 10 000.

vi skulle bara behövt betala 1200.

Igentligen kostade Vip bord för 10 pers : 12 000

inträde: 2000

dricka: 10 000


Vilken jävla möjlighet.

OCH SÅ JOBBAR MAN!!! både jag och Fanny.

Fy fan. Det börjar klockan 21.

Fan, det är för tidigt!!! Borde ju börja tidigast 23 tycker jag.

Men nu värkar det inte vara omöjligt.

KANSKE, om vi har turen så kan vi gå dit :D


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards