partysessorna

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Aldrig varit så besviken när jag öppnat en gott och blandatpåse som jag blev nu, stämma malaco kanske?

Av partysessorna - 15 mars 2011 20:17

   Hellu hellu!
Idag mår jag bättre, somnade igår eftermiddag vid halv tre, och vaknade halv 9 av att pappa kom in och frågade hur jag mådde.

drack tre klunkar cola, kollade på tv, satt vid datorn sen somnade jag igen.

Inatt drömde jag om Thailand :) :) hur underbart som helst!

Visste ni at det tydligen finns stora jordgubbar där som växer på träd?
haha, i alla fall i min dröm.


vaknade imorse och låg i sängen läänge, käkade en macka, mådde lite illa..

sen upp och duscha och städa mitt rum. så lite produktiv har jag varit idag.

MEN sen kom illmåendet tillbaka.


käkade rån ooch skorpor och så öppnade jag en gott och blandat, bara för att ta en av de godaste godisarna någonsin skapad..

nämligen den svarta med hål i - sötlakritsen.

OCH märker efter ett tag jag rotat runt i påsen att det för i helskotta bara finns en.... EN JÄVLA SÖTLAKRITS..

shit va arg jag blev.

japp gott folk de e sånt som kretsar i mitt huvud nu när jag är sjuk.

hur förbannad jag är på malaco som har gjort en sån kass blandning i påshelvetet...

Stämmma malaco kanske?

</3     bild tagen från google....

 

 

Xo Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards