partysessorna

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av partysessorna - 7 mars 2011 12:37

Happ, idag är det måndag. Jag är ledig och känner på mig att det kommer bli en riktigt tråkig dag utan det minsta att göra. :/

Och det gör att jag redan börjar bli sjukt rastlös...

Får ju inte träna heller eftersom jag orkar inte riskera på att bli sjukare.


Aa, kanske får ett stört städryck eller nått. haha


  


/chaki

Av partysessorna - 7 mars 2011 00:19

Vaknar upp och är en aning bakis.

Ligger och myser tills det är dags att dra till jobbet. Börjar med att man är försenad och så fort jag öppnar baren svämmar det med massor av folk. Jag har inte haft en lugn stund på 6 timmar. och Det är mycket när man springer som en idiot och jobbar helt ensam.

Iallafall, det jobbiga var att det typ bara var ryssar på hotellet....

Dom kommer fram till baren och början babbla på sitt jävla språk och tror att jag ska kunna det.

Jag säger snällt på engelska att jag inte förstår och försöker att hjälpa till och peka ut vad det är dom kanske vill ha.

Men nej, dom gör inte en nickning eller nått som kan tyda på att jag är rätt eller fel ute. Dom bara står där och snackar på sitt språk.

ASSÅ SERIÖST!! hur dum i huvve får man va?!?!

Och det var lixom inte bara en. Utan det var verkligen ALLA!!!

vilken jävla kväll..


Gårdagens utgång var som sagt GRYM!

Och Jens killen var skit rolig. Det roliga är att jag ropa på honom med namnet Jens. Och han reagera :P han hette igentligen Sebastian tror jag :P.
Kvällen på Gaudi slutade med armbrytning och Fanny utklassade nästan alla förutom Jens. 

Bartendern var snäll och bjöd på god drink. :)

Och så träffade vi Jimmy där som var där med Nemo.

Herregud vilken pantad kille. haha Sorry. Men han satt med sina hörlurar och lyssna på Jimmys musik. Sprang runt,dansa och Sjöng :P


Nej, men sammanlagt var det en helt Gryyyyym kväll.

Nu ska jag äntligen få sova. :)


/Chaki

Av partysessorna - 7 mars 2011 00:03

yesyes. nu är det måndag gott folk!

ligger i sängen och ska precis sova nu, imorrn väntas träning med jobbkamraterna!
sedan kvällen på jobbet!

powerstep står på schemat och jag hoppas att träningsvärken i röven försvinner tills dess :P

PLUS att detta är till min fördel imorrn eftersom att det är ett nytt pass, dvs. alla kommer vara lika lost som mig med stegen :D woohoooooo


chaki får inte träna, hon är förskyld. skitunge...

sen drar jobbveckan igång, är ledig tisdag - endast

sedan kör jag hela veckan!!


Nej nu ska jag sova!

en textrad som ständigt nu upprepas i mitt huvud är:

"And you'll always be my hero, even though you've lost your mind"

   

Fråga mig inte varför...



xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards