partysessorna

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av partysessorna - 17 mars 2011 15:27

Efter tio minuter av body pump så ville jag dö!

Då var jag slut. Och när varje låt slutade, så ville jag att det skulle vara över.

Men kämpa mig igenom tills det var en kvart kvar då en låt som vanligt tar slut, och då tänkte jag bara; guuud vad skönt, dags för att strechta lite nu.

NEJ. Då ere mage som gäller med nån hemsk jävla övning. Så blev så lack så jag börja muttra och sparka på den jävla step up lådan. Och Fanny bara stod och garva åt mig.


Nu ligger jag här i soffan och orkar inte ens torka håret. Det enda jag orkar röra är fingrarna över tagentbordet. :P

Men men, om jag har riktigt tur så kanske jag får en massage idag   Håller tummarna!


/Chaki

Av partysessorna - 17 mars 2011 10:46

Klockan är 11. och det är lite för mig iallafall.

Om en halvtimme ska jag vara på odenplan och mötas Fanny för att köra ett hemskt body pump pass.....

Behöver jag säga mer?

Jag kommer dö.

Fick ganska hård hjärtklappning igår oxå för jag var tvungen att ta min medecin, så låg och skaka ganska länge när jag skulle sova. Så är helt slut i armarna nu. Kommer ju inte göra det lättare på passet!


En låt som gör mig lite pepp och glad iallafall:



Får se om jag överlever passet då.


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards