partysessorna

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av partysessorna - 9 mars 2011 21:24

Så jävla roligt att sitta och snacka med min mamma och moster.
Daniela min moster började snacka om att hon ville dra upp ögonlocken lite för de började hänga. Det slutar med att hon vill dra ihop lite överallt, halsen, ögonen, kinderna, fixa fylligare överläpp osv.

Jag och mamma satt bara och as garva. Daniela bor ju fortfarande kvar i Italien så hon är inte jätte duktig på svenska. Så man garvar en del när hon snackar :P.

MEN, mitt i allt det roliga och den god goda maten så vem tror ni inte klampar in??

JO inte mindre än Dj nr 3......

Och hans psyko flickvän, var ju bara tur att hon inte såg mig för då skulle väl hon börjat puttas igen för att sedan börja böla... tragiskt.

Men såg inte dem mer sen så det var skönt och fortsatte att skratta så tårarna rann :D

Jag provade även på mig sushi en gång till som Emelie försökt få i mig så många gånger :P haha

Börjar smaka ganska bra måste jag få säga.

  


Imorgon ska jag på rekryterings träff med alla Radisson hotell, shtekigt. Man vill ju helst jobba på de bästa. :P Så man får ju alltid chansa.


Sen blir det jobb på Scandic under kvällen :)


/Chaki

Av partysessorna - 9 mars 2011 10:09

Vaknade precis av att mamma säger åt mig att gå upp för att det är några gubbar som ska kolla på mitt fönster. haha Så det var bara flyga upp och hitta ett par byxor.


Tänkte väl vara duktig och försöka gymma lite försiktigt idag så jag inte blir sjukare, men orkar inte vänta längre.

Sen ikväll kommer min kära moster från Italien med massor med parmesan och salami :D DET mina vänner, det är lycka. Äkta italienska salami och parmesan driekt från italien. ;)

När jag var liten vettni, då fick inte jag äta godis. Utan min mor gav mig bara salami och parmesan i små bitar som jag fick sitta och tugga på. Jävligt gott!

Och när jag hade film kväll hemma hos mig så satt mina kompisar med massa godis medans jag satt med en stor fet tallrik med spagetti och köttfärsås   

Ja, jag är lite konstig, men jag älskar mat och tack vare det så har jag en fin snygg kropp ;) (fast igentligen borde jag vara fet som en ko pågrund av så mycket jag äter)


Nej nu är det frukost - korvstroganoff :D

Sen kanske träffa Daniel en snabbis


/Chaki

Av partysessorna - 9 mars 2011 00:44

På sista tiden har jag känt mig stressad över saker. kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.

Och ibland så är det som att jag "vaknar till" och undrar, hur fan kunde allt detta hända?
vart har jag kommit i livet?
och typ det känns som at jag i vissa perioder helt tappar fotfästet..


då är det helt underbart att ha vänner, som man kanske inte har en aktiv kontakt med just nu för tillfället men som har betytt mycket för en innan.


som man bara i några minuter kan snacka om gamla saker, och saker som påminner en om varandra.

Då kommer jag tillbaka till mitt gamla jag igen, denhär positiva, sprudlande glada tjejen som knappt kan sitta still och ännu mindre hålla käften!

haha :)

tack Ludde! :))


Nu ska jag sova, godnatt!

 Xo
Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards