partysessorna

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av partysessorna - 22 mars 2011 09:17

igår skule det ha blivit powerstep, MEN som vanligt så va den instruktören borta så det blev en annan som körde body pump!

hahaha älskar den instruktören, haha håkan kan passet bättre än honom och typ viskade vad som skulle komma efter :P


jag låg typ och garvade sönder på mattan :P

hahaha

efter det passet så var det bara upp på löpbandet ochh springa skiten ur mig!

och vem kommer in då?!
JO han ifrån i lördags - danny killen, asså jag typ dog

och håkan tyckte det var hysteriskt roligt.

och jag ville typ springa därifrån så jag ökade hastigheten på bandet!

sen gjorde vi lite magövningar och sånt och idag kan jag typ inte röra mig :P

nu väntas frukost, gröt, blä. hoppas den blir lika bra som igår!

sen möta upp alla mina fina på södra för att köra sats energypasset!


chaki har liksom inget val, hon måste med


sen blire jobb!


xo Fanny!

  bild från google!

Av partysessorna - 22 mars 2011 08:38

     

Tycker de är lite lika faktiskt :P.

Av partysessorna - 22 mars 2011 07:47

Nu äntligen är allt klart till London. Har checkat in flygbiljetterna så nu har jag boardning korten. Och även ringt hotellet The Rembrandt som vi ska bo på och sagt att vi kommer komma sent på kvällen :D.

Nästa torsdag åker vi! :D orkar inte vänta längre. Men veckorna går ju så snabbt så det är nog lugnt. :P

Men längtar verkligen till Mcfly konserten!!! Kommer bli så gryymt att äntligen få se dem.

  brun håriga som sitter ner - Danny Jones! Hetast!


Alltså en annan grej som är helt stört är konstigt är att jag har fått två myggbett....

WTF?!?!

Ska dom börja vakna såhär tidigt nu och irritera oss med sina bett som kliar så man nästan vill kapa av kroppsdelen ibland. :P

Jaja, det hör ju till sommarkvällar så man får väl acceptera och stå ut :P


Ikväll är det provjobba på ciao ciao due. Italiensk resturang då ;P

Får se hur det går :).

Men det är ju då evigheter kvar eftersom att jag blev upptvingad av en viss person som ville bli körd för att hämta sin bil...

Belönar mig med att koka upp lite färsk pasta med karl johan svamp i. :D Sååå gott.

Kan väl försöka ta mig till gymmet, men får väl kolla vart Fanny ska gymma först :)



/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards