partysessorna

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av partysessorna - 10 mars 2011 13:25

hahaha alltså, jag älskar att jobba med linus och med roger.! a-team i köket alltså!
Men jag och LInus har så mkt roliga sjuka saker för oss, och har så konstiga konversationer så att man nästan borde skriva ner dom och skriva en bok!


Som att när vi kommenterar saker den andre gör så svarar den andra alltid med .. du kan va....


typ som när jag sarkastiskt kommenterade något som han höll på att lägga upp

Fanny: mhmm Snyggt ...

Linus: du kan va snygg

Fanny: åååh tack :D
Linus: mäh...  nej .. de va ju inte så jag menade....


eller som igår när vi pratade om jag och linus skulle hamna på en öde ö:
Linus: ja men om du och jag var på en öde ö, bara du och jag . skulle du ligga med mig då?
Fanny: nej det skulle jag inte..
Linus: mäh, jo de e ju klart. det var ju bara du och jag liksom, sista utvägen!
Fanny: nej ..

LInus: varför `?
Fanny: för att när vi blir räddade från den öde ön sen så kommer jag behöva leva med att ha legat med dig resten av livet..

Sen kommer roger in:
Roger: jag hade legat med dig linus
Linus: ja precis, jag och roger hade legat med varandra. där ser du fanny!
Fany: ja men gör de ni då....



Haha, har precis bytt om, lyssnar på musik och har ätit frukost...

nu blir det jobb snart :)

xo Fanny

Av partysessorna - 10 mars 2011 00:14

och det blev det! inte för mycke at göra. det blev inte stressigt..

men man var sysselsatt hela tiden så att tiden gick fort :)

i like!


imorse alltså så åkte jag till Sats-globen för att träna crosstraining, dock så var det passet ersatt med bodypump för att tränaren var sjuk och en annan hade pajjat axeln och va de nu va..


vi körde hårt, och det kändes i musklerna.

imorrnn skulle jag gått på spinning pulse, men håkan är sjuk så jag tror inte att han kommer träna imorrn plus att jag och my typ dog av trötthet idag påväg till jobbet efter träningen så att jag tror att vi hoppar det imorrn och sover länge istället.

det är ju det som är det knäppa, att vi jobbar sent, jag kommer hem runt 12 tiden typ. kan inte sova förens vid ....ett, halv två ? typ ?
för att jag är så uppspelt och allt fr¨ån jobbet.. sen så ringer klockan vid 9 och man ska upp och träna och sen till jobbet och göra samma sak igen.

kroppen och mitt huvud måste få vila en dag och sova ut! som jag gjorde förut när jag sov till typ halv 1!

haha


jaa ni.. annars händer väl inte så mkt.

jobbar jobbar, pratar i telefon med chaki.. hmm, tränar...

längtar till sommaren, det är väl det som kretsar kring mig nu!


vi hörs

xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards