partysessorna

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

ofta de fina vädret kommer nu?!?!!!

Av partysessorna - 11 augusti 2011 14:18

Tjenare tjenare!;) Ååh vilken perfekt gårdag och natt det var..Men den får ni läsa om i nästa inlägg, har lovat chaki att skriva ett om i söndags -kul födelsedag och ett om igår -min födelsedagsmiddag/utgång..Flyget från London landade och var försenat, och vi började åka mot sthlm, när vi kommer i söderledstunneln så säger Julia, sätt på dig klänning! Jag fattar ingenting och pappa insisterar och säger jo men fanny gör det! Jag säger att om ni driver med mig nu så är det inte kul alltså, Men tillslut byter jag om, i baksätet, försöker sminka mig lite, och se fräsch ut.Jag var ju sjkt trött!Pappa stannar bilen utanför centralen och julia säger att jag ska till laughing duck, och gå längst in.Hmm, då tänkte jag att typ tre fyra av mina närmaste skulle vara där.Det första jag ser är mickans ljusa hår, längst in. så jag börjar gå in, och då ställer sig alla upp, typ tolv Pers och sjunger födelsedagslåten, till och med dom som jobbar sjunger, och alla andra gäster.Jag blir sjuuukt förvånad, och när dom sjungit klart så sätter djn på fade into darkness! Tårarna rann, så lycklig över att mina vänner är världens finaste!<3Sen blev det traditionella (tydligen..) flatlinern, världens äckligaste shot!!!!!Sen gick det utförLabbet nästa och mickan och jag skulle shotta, bartenden skakar 12 shots.. fyfanSen spydde jag hela vägen hem, och hela morgonen och dagen efter.... Andreas hade dock fixat så jag började tre vilket var sjukt tur, annars hade de inte gått.....//Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards