partysessorna

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av partysessorna - 4 mars 2011 15:23

haha hårdaste passet ever..

och roligaste knversationen!

Tränaren: Okey everybody. find a partner with the same body and weight as you.


Håkan: FANNY! kom hit !

Fanny: Men nej vi e inte samma kroppsbyggnad, och INTE samma vikt!
Håkan: jo , kom . nu


Den lilla jäkeln visste ju vad som skulle ske..

jo, vi skulle hålla fast varandra och springa från ena sidan av salen till den andra. detta var alltså sista uppgiften, efter 50 minuter hårdkörning..


Detta indelande av partner slutar i att jag springer som en idiot och kommer typ ingen vart. de var som en läskig dröm där jag sprang och sprang men jag inte kom fram.

och när vi bytte så hängde jag efter som en vante när håkan sprang, jag höll så hårt jag kunde så hårt at armarna och benen skakade.. men jag kundeinte hålla emot hahahahaha


Kan ju säga att DETTA kommer att kännas imorrn ..


 xo Fanny

Av partysessorna - 4 mars 2011 13:45

  You may not be her first, her last or her only.
She loved before she may love again.
But if she loves you now, what else matters?

She´s not perfect, you aren´t either,
and the two of you may never be perfect together,

but if she can make you laugh, cause you think twice,
and admit to being human and making mistakes,

hold on to her and give her the most you can.

She may not be thinking of you every second of the day,

but she will give you a part of her that she knows you can break her heart.

So don´t hurt her, don´t change her, don´t analyze and don´t expect more than she can give.

Smile when she makes you happy,

let her know when she makes you mad,

and miss her when she´s not there.

- Bob Marley

Av partysessorna - 4 mars 2011 12:26

Japp. Har typ åkt på en sjukt stor förkylning. Och så ska man jobba lörd och sönd.... Jobbigt.

Var och provred igår hos en tjej som var nog den segaste människan i hela jävla världen!!!

Fattar inte hur man kan vara så jävla fucking seg!!   

När jag jobbade som hästskötare så mockade jag och gjorde iordning hö till 10 hästar på max två timmar.

Här var det 4 ynka hästar och vi var tre som hjälptes åt och det tog 3 fucking timmar!!!!!!!!

Hur fan är det ens möjligt. Jag fattar inte.

Hon var kanske max 30 år och gick som att hon var 90 år eller nåt. Fan var där i över 4 timmar. Ville bara skrika ut: Kan du göra allt liiiite fortare tack din sega jävla kärring!!!!

jaja. Ni har nog räknat ut att jag inte kommer ta den hästen iallafall :P


Ikväll blir det nog ingen utgång pågrund av förkylningen :P

Men Fanny har föreslagit en tjejkväll hemma hos henne med bastu och så. Får se om man vågar utan att smitta ner allihoppa :P haha.


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards