partysessorna

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av partysessorna - 19 mars 2011 11:00

vaknadee tidigt av att min KUSIN ringde och väckte mig.. .

hon trodde att jag skulle börja tidigare än jag redan gör så hon trodde att jag var vaken, men det var skönt att vakna tidigt faktiskt..

idag är det jobb som gäller (what a shock?! right?! )
sen efter det är det uutgåååååååååååååååååååååååååååååååång!

shit är overkligt taggad alltså :)
väskan är packad med kläder och smink inför ikväll.

tånaglarna är målade och nu funderar jag lite över smycken (A) haha jag vet, största muppen efter som sitter och funderar över smycken..

PLUS att jag redan halvt sminkat mig inför ikväll = mindre tid att fixa sig sen = komma fortare til krogen!!

hahaha time saver, yes!


ingrosso var igår (och idag iofs )
Ludde va där, jag är avundsjuk, men jag tänker försöka glömma det, se fram emot ikväll då det kommer drickas vin!!



Xo Fanny!

Av partysessorna - 19 mars 2011 01:38

ja somsagt.. kom hem för ett tag sen.

har hunnit duscha och tvätta håret :)
och nu målar jag tånaglarna, hotpink ska dom bli :)

Chaki ringde runt... niotiden kanske när jag var på jobbet och verkligen försöööökte få ut mig, "Bara en liten stuuund" sa hon.

men jag känner henne, och jag känner mig själv.

det blir inte en liten stund:P

och jag ska upp och jobba tio timmar imorrn. så den vuxna rösten i mitt huvud sa bara nejnejenj åk hem och sov fan!
Chaki är dock ute, haha inte själv. hon är i tryggt förvar :) på entourage!


så det är de jag ska göra nu, och har redan tänkt på vad jag ska packa ner imorrn inför fetaste utgången :D:D

wohoooo jag är döpepp!



Godnat dröm söt

xo Fanny


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards