partysessorna

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av partysessorna - 14 mars 2011 22:30

ÅÅÅHH. Typ bästa som jag smakat. Efter marabou alltså!

Detta är ett måste att pröva!!

Reklamen är rolig och den är typ lika geggig som den ser ut att vara i reklamen :D


  


Enda stället jag har hittat dem på är coop i västberga. Har letat som en galning så när man väl hittat det så kan man ju inte köpa en. Köpte 8 ;D


/Chaki

Av partysessorna - 14 mars 2011 21:51

var på jobbet i två timmar. käkade fil och musli, sen spydde jag ..

åkte hem, låg i sängen och somnade..

vaknade halv 9

nu kollar jag på  "världens bästa hotell" - grymt kul :)
Är hungrig men får inte äta. har huvudvärk, är svag...


to be continued...


xo Fanny

Av partysessorna - 14 mars 2011 19:47

  

Ligger i soffan och känner mer och mer hur rastlösheten börjar krypa fram.

Känner mig sjukt sugen på att gå ut och ha lika kul och flummigt som vi hade i lördags.

Fast jag är hur trött som helst och typ slut i kroppen (ingen aning varför :S ) Så blir jag bara med och mer taggad på att gå ut och dansa loss.

Men ikväll får jag nog hålla mig inne och tare lugnt :P.

Kommer endå inte få med mig nån ut tror jag. Inte på en måndag, det får jag bara på sommaren. Då man kan sitta på underbara Fridays en sen sommarkväll och smutta på en underbar blåbärs mojito och snacka lite skit. <3

Längtar som bara den.


  


/Chaki <3

Av partysessorna - 14 mars 2011 13:06

Det var en riktig lyckad helg med riktig mysig bio och galet festande där alla mina pengar rök.

Stor ÅNGEST !!!

Men får fixa det på nått sätt.


Idag är det arbetsintervju som står på schemat.
Jobba imorgon på Scandic.

Provjobba på onsdag

Och sen så ere jobba helgen på scandic.

Så kommer väl inte gör mer än att jobba och försöka ta tag i min träning igen. hehe

så värdelös   


Om ni har något musikföreslag så fortsätt gärna kommentera :) Fest musik. :)


/Chaki

Av partysessorna - 14 mars 2011 06:44

Jahaja, ny vecka dårå.

och ett steg närmare sommaren! :)
IDag är det måndag, börjar veckan med att köra lunch två dagar.

det enda positiva med att köra lunch är att man slutar tidigt..


Matlagningen är sådär kul, man måste gå upp tidigt..

nej, jag är nog ingen lunchmänniska tror jag :P
Efter jobbet idag blir det gym, ska springa lite, och sen köra lite situps.

Ja, jag är medveten om att jag har legat på latsidan lite denna vecka.

Tränade måndag, tisdag, onsdag.

sen jobbade jag långpanna torsdag och fredag.

och JA JAG VET att jag sa att jag skulle ut springa igår, men det sket sig ganska hårt. - säg inget till Hitler Håkan =S

DOCK så race-ades det ner för rulltrappan och från taxin till dörren i lördags..

men de e väl typ den enda träningen jag fått under helgen....

Men man bränner väl när man dansar?
ja, i sånnafall kan jag ha gott samvete!


Grym låt btw, glöm inte vart ni hörde den först <3



XO Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards