partysessorna

Alla inlägg under april 2011

Av partysessorna - 29 april 2011 10:05

Ikväll smäller det.

Äntligen har dagen kommit, för jag har varit så taggad sen vi började snacka om att ha fest!

Kommer bli så nice.

Sitter jusst nu i pyjamas och har skrivit ut listan på alla som ska komma.

Inga oinbjudna gäster här inte! HA

Dom kommer att åka på spö.

Har lite killar som har sagt att de kan vara dörrvakt, plus att jag kan ringa ett samtal så kommer en till ;). Haha

Ordning och reda!

Har även packat ner massor med saker som ska med till lokalen.

Om två timmar ska jag hämta upp emelie i älvsjö och då ere dags att åka och hämta lite saker och köpa lite sprit.

Inviga systemet ;D.


Nej nu är det lite stressigt!!

Hörs imorgon


/Chaki


Av partysessorna - 28 april 2011 18:32

Imorgon är festen!!!!

Jag kommer spåra som en dåre. Jag kommer skita i allt. Jag fick ledigt dagen efter och nu jävlar kommer det inte finnas några gränser!! :D

haha

Galen Chaki kommer våra vänner få se!

Haha vill nog inte ens tänka på alla fylle foton.... Är ganska duktig på att se hemskast ut på dem...

Men de e ju då vårt underbara motto kommer fram: No problems!

Hehe, har aldrig riktigt brytt mig ;).


Jusst nu sitter jag och väntar på att Emelie ska sluta så vi kan åka till Fruängen och kolla på festlokalen. Hoppas den är så som jag kommer ihåg :P.

Lite rädd att vi har bjudit för många människor. :P

haha

Men men.


/Chaki

Av partysessorna - 28 april 2011 09:51

shuhuu!
idag är det torsdag. jag ska snart springa iväg till bussen och gå på ett spinningpulse pass ;)
imorgon är emelies och chakis stora fest. det kommer blir gryyymt!
sen är jag ledig imorrn till tisdag så jag vill åka iväg...

ska försöka dra med mig tjejerna nånstans orkar inte sitta i sthlm när jag är långledig de gjorde jag liksom förrförra veckan..

och frågan är vad fan hände med vädret ?!?!

usch nu är det kallt ute, men jag kommer nog ändå dra på mig gladiatorsandalerna för första gången i år nu!

har till och med glömt att jag har dom! ;P
Nu blir det spinning sen jobb!
inatt blire massa myyys


<3

Fanny

Av partysessorna - 27 april 2011 18:39

Nyss kommit hem efter 9 timmars slit och 2 timmars bilkö....

Jävla president som ska vara i Sverige och bilar som ska börja brinna i tunnlar så rödljus fastnar.....


Började 7 imorse och varit konstant stress till 16.00 då jobb dagen var slut.

Samma sak imorgon.. FY FAN.

MEN imorgon är sista jobbdagen tills på söndag :D. Och på fredag är den stora festen :D. Fick även ledigt på lördag så slipper inte tänka på hur mycket jag dricker . Haha ;)

Imorgon så kanske det blir fin fin middag och bio med Jesper som kommer bli hans födelsedags present för han inte kommit på något annat. Men det är ju mysigt oxå.

Då blir det filmen Thor. :)

Så kul att vi alltid hittar på saker nu för tiden. Palla ligga hemma i en soffa och gosa till en film konstant, bläää.

Är inte en sån person, blir för rastlös. Därför jag är ute konstant och dansar av mig energin ;).


En bra låt som har fastnat i huvudet nu för tiden:



Hare bra

/Chaki


Av partysessorna - 26 april 2011 20:33

  Mamma och jag köpte lite mat.

Vem orkar laga mat när man kan värma upp mat som redan är färdiglagad ;D

haha ne skoja. Var duktig och lagade korv i ugn med tomatsås och maaassor med ost!! :D

Men ibland är snabbmaten en hjälte


/Chaki

Av partysessorna - 26 april 2011 18:18

Igår var det så stört skönt ute.
Så först åkte jag och Emelie och köpte lite saker inför festen. Nu är det endast sprit och drinkmix kvar :D.

Sen drog jag och lilla vovven ut till vidja och mötte upp Jesper och Martin.

Hade det as mysigt och lekte runt med Nelly. Nelly och Martin tog sitt första dopp för i sommar :P.


Lite mysiga bilder :


                

Hehe, lite rolig sista bild. Tvärniiit!

Men visst är det bra bild när det går så stört snabbt som hon springer? :D

Såå nöjd med kameran!!


Nej dags att tvätta!!


/Chaki

Av partysessorna - 25 april 2011 11:48

Igår var det en underbar dag med golf med Jesper och sedan in och träffa Emelie och snacka med lite öl :).

Allt var antigen stängt eller fullsatt där vi ville vara, så vi fick dra till The bridge.

Men det var helt okej det med :) Dom har ju en riktigt nice balkong man kan sitta på.

Nu har jag även köpt mig en kamera så nu kommer det bli bättre bild uppdatering :)

I sommar kommer man ju ta med sig kameran överallt :).

Väldigt nöjd över den faktiskt.

                    Nelly agerade Modell så jag hade nått att fotta ;D

  Sen kom Jesper och tog över kameran och tog tusen flummiga kort xD     Sen blev det Soft kök och bar innan vi drog till bridge

       Sen kom Fanny in efter att hon slutat jobba :D

Var en trevlig kväll och man känner sig lite dålig idag. haha

Men men, ska snart möta upp Emelie och handla lite grejer inför festen som är nu på fredag!!!!! :D


/Chaki

Av partysessorna - 24 april 2011 01:12

hahaha nej jag skojade bara :P

men jag ska ladda upp de fina bilderna sen, typ imorrn när jag orkar hämta kameran och liksom fixa och trixa och hålla på..


såååå gårdagen va asnice! jobbade först, typ dött sen drog jag till Gaudi, gled in och mötte upp tjejerna och jesper och martin vid baren ( haha vart annars liksom)
chaki hade köpt en flaska vin och söp mig under bordet typ...

japp .

jg hade fan dödarklackar på mig, och det gick faktiskt bra!
föör full, ingen dans och ett allvars snack med jesper där jag sa att om han sårar chaki så kommer jag personligen att döda honom...

haha förlåt jesper...... jag är inte psyko :P

bara lite (A)


sen så satt vi och snackade hela natten, bröt arm och så.

haha och kommer ni ihåg killen som gick fram till mig för typ en m¨ånad sen och sa: heter du carro?
och sen frågade: jaha vad heter du och började presentera sig och ggrejer?

INTE? aja

en kille kom och satte sig vid oss och snackade på, sen snackade vi om dåliga raggningsrepliker och jag började då berätta om dendär killen som hade presenterat sig sådär hahaha och det visade sig vara han... jaaa jag vet.... herregud..

sen blev det max innan hemgången, fick min lyxshake ;)

var typ ljust ute när jag kom hem så på med glajjorna och traska hem från centrum, mötte pappa i köket som vanligt, skämdes , va aspackad och somnade....


 godnatt <3


Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards