partysessorna

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av partysessorna - 13 mars 2011 23:05

  


Xo Fanny & Jacqueline

Av partysessorna - 13 mars 2011 21:32

asnice kväll på lobby igår!

dans, kul människor! i like it!


vi konstaterade även att det inte ens var kallt att stå ute i rökrutan med linne! sinnessjukt!
Våren är påväg gott folk!
haha, en kille stod och snackade med polisen, eller han var mer eller mindre upptryckt på polisbilen.

så säger chaki:
Tänk första gången vi står sådär?!
jag bah: va ? vadå upptryckta mot polisbilen?
chaki: ja, men Fanny vi vet ju att det kommer hända någongång..

hahaha konstiga tjej!

sen hade jag den mest konstiga taxiresan i hela mitt liv...

En typ utvecklingsstörd kille undrade om han kunde åka med oss.

visst sa vi..

och det resulterade i att han undrade varför jag var singel och om vi inte kunde bli tillsammans...

jag var typ skiträdd och sean har aldrig garvat så mkt i sitt liv......


xo Fanny


Av partysessorna - 13 mars 2011 16:13

Japp, grym kväll igår på Lobby med Fanny och Lager. Träffade även alexander som man inte sett på ett år. Va kul :)

meeen. Alla pengar e slut så jag har lite panik över det. Hur jag ska lösa det. Måste ju ha fickpengar till london. :/

eh, No problems. Kan man nog fixa fram ;).

Vi drack som fan iallafall och shottade som bara den. Sen sjäälvklart max. Underbara pommes med underbar vitlöks dipp. MUMS och hamburgaren ska vi inte ens snacka om.

Fick typ mat orgasm på tunnelbanan. haha

Kliver av i högdalen och staplar runt som ett fyllo och garvar åt mig själv för jag vinglar så mycket. Haha

Kommer in och försöker att vara tyst så jag inte väcker killarna. Vinglar runt och garvar och ramlar typ. haha

Riktig rolig fylla blev det.

Och idag mår jag faktiskt helt okej bra :D Fan va skönt.

Nu blir det kanske hälsa på Jimmy och snacka lite skit.


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards