partysessorna

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av partysessorna - 16 mars 2011 23:20

Asså ja, här är det jag som skriver, IGEN

Chaki är påväg hem från sitt provjobb!

haha slappkväll ikväll.

ingen utgång, det rycker i partynerverna men efter sjukdom och sånt så måste jag ta det lugnt och drar ut i helgen istället..


hittade en fin bild, en bild som säger mkt, en uppmaning..

och nej jag är inte hjärtekrossad, eller deppig.

Jag mår så himla bra, Har alla mina fina vänner, och fina arbetskamrater! :)
life is good!


  

Av partysessorna - 16 mars 2011 22:14

nu har jag och Emelie snackat om hotell hit och dit, och vi har blivit alldeles för pepp! :S
hahaha det är ett år kvar, och vi dör redan nu liksom...


kollade igenom lite bilder från grekland i somras, shit va jag vill ha sooool!
måste åka och sola snart alltså..

kanske imorrn?

sen fick jag agera kock-matlagnings-akuten, när en fin vön hade lite problem medd att göra tacoköttfärs.. haha assååååååå

detta var typ det roligaste samtalet på länge höll på att kissa på mig! <3
"Det bruna sprider sig?!"* med panikröst*
"ja, det är för att färsen ligger i en VARM STEKPANNA!"

  

nästa gång = Thailand <3

/ Fanny

Av partysessorna - 16 mars 2011 18:05

  

Tänker massor på lägenheten och inredning hit och dit.

och hittar massor av fina sätt att inreda på,

dock så kommer det bli lite krock när jag väl ska börja inreda..

ena delen av mig älskar typ modernt, stilrent och strikt och den andra delen av mig älskar lantligt, och vitt, och slitet och lite enkelt liksom.


fynda gamla lådor och snygga slitna hyllor och sånt...

vs.
Moderna svarta, stilrena svarta förvaringskeramik grejer

och högglansmålade köksluckor!


xo Fanny

Av partysessorna - 16 mars 2011 17:36

yes, idag har vi suttit och goffat tacobar.

ååååh vad det kändes skönt att äta igen!!!

:D
nacho deluxe + gräddfil! åhåhåhåhåå

aja nog om det, vi satt

vi fyra

världen bästa 4

åt tacobar, babblade på som vanligt om allt som händer, om folk, om händelser

om framtiden!

I vår närmaste framtid så ligger Roadtripen!

vi kom på att den skulle äga rum i Juli. =)

nästan en vecka, vi ska bila till helsingborg, kristianstad, göteborg :)

this is gonna be good.

det blir vi 4, i en liten bil, vi 4 i ett tält! hoho det kommer bli sååå bra :)

tänk er,

vi sitter utanför tältet, solar, går och badar, lagar mat, sitter uppe halva nätterna och snackar skit! dricker öl (okej förutom jag då som inte dricker öl.... )
och sen somnar i en enda hög tillsammans :)
sen så planerade vi thailand lite :)
goooooooooooooooooosh!

vi åker den 27 Dec. kommer hem den 10 Jan!

woohooooooo

Nu är jag frisk, nu är jag bra igen, och mycket glad.

jag behövde träffa mina tjejor

xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards