partysessorna

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av partysessorna - 8 mars 2011 22:17

jag vet hur sats är uppbyggt....

i salarna så hänger det ju speglar..

i dessa speglar (som är framme i salen) ser du smal ut.. i sidorspeglarna ser du fet ut (eller normal ut)
på löpbandet så ser du smal ut och vid vikterna ser du fet ut...


HAAAA! nu är ni avslöjade....


xo
Fanny

Av partysessorna - 8 mars 2011 21:26

tjulullilu

jag har kommit på en sak..

jag ska ta bort alla låtar på min mobil och bara lägga till nya house låtar..

sådana låtar man blir glad och pepp av!
typ partymusik! så att humöret höjs ett snäpp..


dvs. Westlife ryker först..


xo Fanny

Av partysessorna - 8 mars 2011 21:21

Jag måste ha världens roligaste gudmor.

vi sitter och snackar om massor av saker, och sen utrbrister hon: usch va dåligt inflytande jag har på min guddotter!!

notera dock att min gudmor är två år äldre än mig:P
och vi e precis likadana :P


vi satt och fikade (läs: drack té och hon åt pasta)
snackade om livet, om problem, och saker som kommit upp.

hon uppdaterade mig om vad som hade hänt sen sist och jag försökte uppdatera henne!


nu ligger jag hemma i sängen.

eller på sängen, idag har jag tränat.

har upptäkt att min vänstra hälsena gör jävligt ont :S
och sen har jag träffat Hanna (gudmor)

trevlig ledig dag! och imorrn fortsätter arbetsveckan!


xo Fanny

Av partysessorna - 8 mars 2011 13:37

Jag och Emelie ska ha en 20 års fest och försöker komma på så mycket musik som möjligt för att fylla en bra spellista.

Så om ni har några förslag på bra fest musik så får ni jätte gärna lämna en kommentar med låt och artist :D


/Chaki & Emelie

Av partysessorna - 8 mars 2011 13:30

Igår blev det mysdag med Emelie.

Vi bestämde oss att åka till Ica maxi för att köpa massa gott.
Kan ju säga att vi kände oss väldigt tjocka när vi gick där med våran korg med endast godis i medans alla gick förbi oss med riktig mat i sina fullproppade vagnar :P haha.

Sen blev det film och mys.

Sen bar det hem till Jesper för jag inte klarade av att åka hem riktigt. Massa problem, men det är inget intressant att ta upp.


Idag är det provjobba på restaurang Sahara som gäller. Får se hur det går. Känner inte riktigt att det är min stil, men man får ju alltid ge det ett försök :P.


Nu blir det proppa i sig korvstroganoff :D <3 LYCKA

 

/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards