partysessorna

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av partysessorna - 21 mars 2011 08:47

yes! det blev ju Gaudi i lördags! sånt jävla drag!
haha två roliga händelser var :
1. vi står vid bardisken, precis beställt en flaska vin och en kille går emot mig och ser precis ut som om han visste vem jag var.
haha han närmar sig och bah : meen hej! de e ju du!
jag ser ut typ såhär i ansiktet: ???!?!!!

sen kommer han fram och säger: Carro? eller hur?

jag (som fortdfarande ser ut som ett frågetecken i ansiktet) kollar på honom, höjer ögonbrynet och säger:
nää??
han bah : nehe vad heter du ?
jag bah : fanny
haha varpå han sträcker fram handen och bah : heeej Fanny, Mathias heter jag !
sen ska han stå och snacka, och jag försöker vara totaldissig. hahaha sen går han äntligen!

en annan händelse var när jag skulle på toa och kommer in precis i tid för att se en kille smyga in på tjejtoalette, haha jag går fram och knackar på dörren, han sticker ut huvudet och bah: ja? hej?
jag bah : du är inne på tjejtoan nu..... kolla dörren
hahaha han bah : förlåt, varsågod. och gick ut! hahaha


sen va det killen som såg ut som danny, fyfan va lika dom va :S
hahaha vi snackade och hade läskigt sjukt mkt gemensamt

båda var typ chockade när vi snackade, och bah : nej nu fan kan vi inte snacka mer, detta börjar ju bli läskigt :S :P

 

värsta snyggingen!
XO Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards