partysessorna

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av partysessorna - 20 mars 2011 17:01

Kvällen började då med jobb. Sen köra järnet hem och duscha och fixa sig.

Blir upphämtad av Fanny och Linus. Drog hem till håkan för att hämta dem och tog en snabb öl där.

Drar in till Gaudi och har en så jävla grymt kul kväll.
Självklart körde vi på våran vanliga beställning - vinflaska! :D

Efter en stund hittar vi några platser brevid några killar.

Efter ett tag så säger ena killen : ursäkta, men måste bara få fråga, är ni två tvillingar (till mig och emelie då).

Hahaha jag förstår inte vart vi är lika någonstans. Kanske håret nu när hon oxå blivit brunett, men grejen är att vi fick den frågan redan innan när hon var blondin :P. Haha.

Har tappat räkningen på hur många gånger vi fått höra det.

 

Är vi så lika så att vi till och med kan vara tvillingar???


Men men. Fanny hittar en kopia av Danny från EMD. Vi andra står och dansar och har sjukt kul medans dom två står lite mer för sig själva och dansar ;D.

Hittade även Jens kopian igår igen. haha Rolig kille det där. :P


Vid stägning så börjar jag traska mot tunnelbanan. Sjävlklart med min vanliga otur så är det en halvtimmes vänta....

Går ut och tar en cigg och självklart kommer det fram en neger och börjar säga att jag ska följa med honom så jag kan få prova på nått nytt. Och jag säger snällt hela tiden att jag inte är intresserad. Han försökte övertala mig i mer än tio min. Var en aning jobbigt!!!

Hatar sånna där. Men man lyckas ju alltid stöta på sånna idioter.

Men men. Allt som allt så var det en gryyyym kväll igår :D.


Nu är det dags för en tråkig släktmiddag.... Men jag får stå ut, är så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Försöker dämpa det med lite choklad iallafall :P

Så får vi se om Fanny kan ge er lite saftiga detaljer senare ;)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards