partysessorna

Alla inlägg under mars 2011

Av partysessorna - 31 mars 2011 10:30

Jusst vaknat och sitter med lite tandblekning i munnen.

Japp, tänderna ska bli vita och fina! :D

Pixie sitter här brevid mig och äter lite. Snart ska vi dra in till stan och jag ska på en arbetsintervju sen är det i stort sett hem och packa det sista.

Lämna min krockade bil hemma hos pappa och sen bär det av till flygplatsen iSkavsta! :D

Kommer bli så grymt. Både jag och Pixie hade typ beslutsångest igår över vad vi skulle ha på oss dessa dagar. haha

Men nu är vi nog nogorlunga nöjda ;).

Kanske skriver lite i London. Om jag har tid mellan allt festande, konserter, shopping och spa ;)


Hare grymt!!


/Chaki

Av partysessorna - 30 mars 2011 09:02

idag känns de t sådär tungt som de kan göra ibland.

vet inte varför. hade en fin kväll igår, somnade gott och har sovit mig igenom hela natten.

 - men gröten smakar klister ( det gör den iofs alltid...)
mjölken typ sticker i halsen.

ögonlocken känns tunga, och jag har inte ens orkat dra upp rullgardinen..

dock så får jag trösta mig med asgrym musik i lurarna sen när jag ska åka till gymmet.

och juste, tiden går så jäkla fort så att jag inte ens hinner med allt jag ska göra på morgonen, och jag hade velat sova till typ 2 idag....
jobb kl. tre

först sats, ska smöra mig tillbaka några icke avbokade klasser, annars får jag inte boka klasser på tre veckor och då kommer Hitler håkan att döda mig...


ha en bra jävla dag


xo fanny

Av partysessorna - 29 mars 2011 21:54

helluuu, ledig dag idag då.

det innebar träning - sats energy tillsammans med Andreas :)
sedan mötte vi upp my, käkade lunch, sedan gick vi och solade! =)

sjukt glad också för att jag äntligen fått hjälp att fixa musikprogram så jag kan få ner ny musik till min mobil.

fan har lackat sönder den senaste månaden då ingenting har fungerat, men nu är jag på g igen!

och what is up wih the snow!?! det är liksom slutet på mars, och det snöar dagarna i ända. de e fan inte ok,inte ok någonstans alltså!! vill ha sommar nu, sol, shorts, glajjor, uteserveringar! HELVETE

orkar inte frysa mer :/


snackade med fina ellinor idag! hon kommer inte in till stan i helgen.

Ska våldgästa emelie på lördag och gräva ner mig i hennes soffa och fetta till mig lite.

:P

Jag och ellinor snackade om hur man måste släppa det som hänt tidigare för att kunna göra något helhjärtat och kunna gå vdare och börja om på något nyt...

ja det är precis ni tänker på, vi pratade om förhållanden, känslor och allt sånt.

både hon och jag har svårt att kunna lita på nya människor, eller nya killar framförallt. vilket hennes kille antagligen märker nu. vilket är cp synd :/
det är svårt. men har man rätt stöd och har hittat rätt kille så går det nog alldeles utmärkt! haha ellernått.. nej nu är jag för trött!

peace
FAnny!   

Av partysessorna - 28 mars 2011 11:30

Är sååå himla taggad inför torsdag och london! :D

Frågan är bara när jag kommer ha tid för att packa och försöka tvätta saker som ska med :P.

Kommer jobba hela dagarna + kvällarna enda till tors :P Men det löser sig.

Kommer bli en gryym helg med konser, festande, lyx och shopping!!

Min lilla mor var så duktig och vann på hästar med hela 7 rätt ;)

Så fick 2000 kr att unna mig för. Dom följer med till london och säkert raka vägen till Victoria secret affären :P haha

Vill köpa massor med sexiga underkläder. Önskar det kunde finnas i Sverige. Men men, london är inte så långt bort ;).


Ska även gå till en grym frisör som jag klippte mig hos förra gången jag var där. Det är nog bara han som kunnat klippa mitt hår så jag blivit riktigt nöjd.


jaja, idag är det en sån där skit tråkig service kurs på jobbet som man måste sitta på i 2 och en halvtimme.... Och göra massa dumma övningar. Blää


/Chaki 

Av partysessorna - 28 mars 2011 09:50

okej har haft ett evighets-schema jobbade denna vecka - dagar och förra veckan 6 dagar.

kör ikväll och sen får jag en ledig dag och ledig lördag och söndag.

Chaki åker till london på torsdag :(

ska försöka få in Ellinor från dendär jäkla ön och träffa henne lite.

Helgen va fett nice, dock fylld av jobb men hann även med en utgång i fredags :)
igår träffade jag kusinerna och min faster. var så sjukt trött at jag typ somnade.

eller

- ja jag somnade, och ändå så gick ja inte och la mig förens runt 2 tiden.. suck..


idag är det powerstep som står på schemat, sedan en lunch och sen blire jobb!

Jag och Roger kör kvällen, och jag har hört att det typ kommer att vara dött.

SKÖNT, faktiskt efter denna trädgårdsmässe-vecka! tycker vi förtjänar lite lugnt och ägna oss åt städning!


vi hörs min fina

Peace

Fanny

Av partysessorna - 27 mars 2011 15:08

Hallå alla!

Nyss hemkommen från en hel vild kväll igår.

Fredagen tillbringades med Fanny, Jossan och Jenna. Blev flaska Vitt som vanligt och väldigt mycket snack. Undrar om vi ens dansade en gång den kvällen?

Jaja, lördagen var gryym.

Börjar med tråkigt jobb till 24. Men sen taxi in till alla jobbar kompisar där vi firade Christian, ena kocken då.

Spriten bara flödade. Blev bjuden på allt. Var länge sen man drack drinkar. Jävligt gott det :P.

Sen drog vi vidare till ett ställe typ mitt emot och fortsatte. Jag gjorde slut med en tjej åt en kille. hahaha Det var as kul!

Efterfesten blev på två hotellrum inne på Scandic malmen med massor av champange och vodka :P.

Såg  nu imorse att jag skrivt pinsamma sms..... Men det är väl tyvär något som hör till.

Blev att alla däckade på hotellrummen och sen pizza hut dagen efter.

Herreguud vad förstörda vi var. Jag svepte cola i ca en timme och hade gratis påfyllning så servitören fick ju komma med nya glas hela tiden. haha

 

Nej men allt som allt så har det varit en gryyym helg. Och på torsdag är det London som gäller. Det kommer inte bli nådigt då heller kan jag lova!

Nu är det däcka på soffan som gäller och bara vara döööd!


...

Av partysessorna - 25 mars 2011 12:52

Otroligt deppig idag. Och det blir ju alltid värre när man försöker att tänka på något annat, för det kommer bara smygande tillbax och slår till..

Jag antar att jag inte kan sluta tänka på det för att jag alltid har haft som jävla stor otur. Jag förstår inte, det är som att jag har gjort något för att förtjäna detta. Men det enda jag gör är att försöka vara den bästa...

Det är väl det som oxå gör mig deppig. Att jag igentligen inte borde förtjäna detta när jag alltid försöker göra allt jag kan.


Det är nästan så jag för över alla mina london pengar för att bara gå ut och handla massor med kläder och skor. För att få känna en gnista lycka. Och sen ikväll supa ner mig totalt och glömma allt som finns!


Nej, men det är bara några timmar kvar till ikväll. Så får väl gå och lägga mig eller något för att försöka försvinna en stund...


/Chaki

Av partysessorna - 24 mars 2011 16:10

 


Följde med Jesper till vällingby för  att kolla en sak med jobb. Och på vägen tillbaka hem så frågar han om jag har lyssnat på vakna med the voice någon gång när de lurar människor.

- Ja, det är stört kul, säger jag då.

Han börjar garva och säger - jag anmälde dig till det. Òch skrev att de skulle ta upp saker om din fortkörning. hahaha

Men som tur är så blev inte jag vald för då skulle de ha ringt för flera dagar sen :p puh!

haha


Var iallafall stört trevligt igår. Medans jag och Emelie från jobbet stårt och väntar på de andra så står vi vid baren lite och kollar på två tjejer som såg ut att vara 14 år gamla. De stod och dansa och trodde dom var såååå sexiga. Ni vet, när man verkligen ser att dom känner sig skit snygga men det ser bara så förjävligt ut att man nästan vill gå fram och säga det. :P

Sen fick jag sällskap med Jimmy mot högdalen, skönt :). MEN vi var tvugna att hoppa av i bandhagen för jag höll på att börja gråta och sprängas för jag var så kissnödigt. Det var bara helt stört att jag inte kissade på mig seriöst! haha


Ikväll är de nog lugnt som gäller. Kommer ju bli galet på lördag kan jag säga.

Då fyller en av kockarna år från scandic så det kommer bli galet firande med flödande sprit och snygga hotellrum ;)

Och Fanny vill ut imorgon, så det gör jag med, fast utan pengar dock :/

Kunde inte ens köpa en McFeast meny på donken nyss....

Får väl kolla hur mycket pengar jag har på kontot igen. Det är väl minus igen för typ 7e gången på tre månader... *suck*


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards