partysessorna

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

sjuukt nice, spårad undrbar dag/kväll och natt!

Av partysessorna - 11 augusti 2011 23:25

Yes nu kommer inlägget om min födelsedagsfest!:) igår alltså!Vaknade tidigt och gick och hndlade det sista inför middagen som jag skullebjuda på, det blev en Nice buffe, med hembakt bröd, västerbotten paj, bulgursallad, greksallad, kyckling, fläskfile massa massa mer och två tårtor och pannacotta! Sjukt nöjd med den! Sen kom mickan och hjälpte mig med de sista innan vi började locka mitt hår och jag sminkade mig..Sen kom folket, jossan och emelie tog över lite i köket och lät mig mingla runt lite, Sen hade vi det sjult trevligt, käkade och drack vin.Spelade jag har aldrig och skrattadeSen drog vi in till oxid:-) dit chaki kom sen.Fick jättefina presenter och hade världens bästa kväll! Natten slutade göttNu ska jag hem efter jobbet, sova och upp och träna imorrn innan vi kör kvällen på jobbet igen! Sen ska jag väl bli bättre på att skriva... Jajapuss Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards