partysessorna

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av partysessorna - 12 mars 2011 14:43

Igår gick allt suuuper. :D

Arbetsintervjun gick bra. Bara att jag hitta inte ingången så jag ringde Fanny och hon försökte förklara medans hon typ blev mer nervös än vad jag var. haha

Ska provjobba på onsdag iallafall. Shit vilket fräsht ställe!


Drog direkt till jobbet för att gå den hemska service utbildningen där vi fick en bok som såg ut som en ritbok som vi ska ha med oss hela året. Kul, Vi har blivit bebisar igen. Och massa jobbiga övningar var det. Har en känsla av att det kommer bli värre ju mer kursen håller på.


Sen var det ner och byta om och jobba.
Var en väääldigt duktig grupp som skulle käka som typ bara slängde i sig buffen och sen gick så man kunde sluta ännu tidigare :D Woho!


Tog en taxi in till stan för att möta upp Jesper.

Ska hoppa in i bilen, ne men vad gör han då? Jo självklart det gamla roliga skämtet att åka iväg en bit varje gång jag förökste öppna. Ett gäng killar fick sig ett gott skratt iallafall. :P


Tog en fika, sen var det bio mys. Vi e så dumma i huvve. Vi köper en stor popcorn och två stora läsk. Jag åt kanske 4 popcorn och Jesper noll.

Värt pengarna! :P haha NOT!

Skit bra film iallafall. Tror den hette the sanctum eller nått. ingen aning, en dykarfilm iallafall. Den va as bra. Många som dör bara men den va spännande.

Såg även att en ny pirates of the caribians ska komma :D ett måste att se!


Har haft en helmysig förmiddag och nu är det in till jobbet för att ta hand om en stor grupp som bokat Sky bar. Dom ska ha en liten fest och vara lite glammiga. MEN dom ska äta korv med bröd?!?! höll på garva ihjäl mig när jag hörde det. Får hoppas det är ett ungt gäng så det ser lite bättre ut iallafall. :P haha


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards