partysessorna

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av partysessorna - 5 mars 2011 12:35

Kvällen som var planerad att spenderad i mjukisbyxor i soffan framför tvn och datorn sket sig ju ganska hårt.

PRECIS när jag la mig ner i sängen så ringer mobilen, det blinkar Emelie!

Och då visste jag att det fanns inte en chans på denna jord att jag skulle få kolla på tv och somna tidigt..

men kul vare!


haha kvällen började med biljard på söder!

Jävla vinnarskallar vi alla 4 är alltså
Jag , chaki, jossan och emelie.

 Och jag fick föresten träningstips av nån kille som var cirkus akrobat.

haha när vi stod ute och alla rökte kom han fram och sa:
Fryser du så har du inte druckit tillräckligt!
varpå jag svarade att jag tränar så hårt just nu at jag inte får dricka på en månad.

då berättade han att han dricker varje helg och ändå klarar av sina akrobatiska övningar :
"Har du betett dig som ett svin under helgen så är det bara att köra dubbelt så hårt på måndagen som straff"

hhaha sen frågade han om jag äter en nyttig, stadig frukost

och jag är skitstolt och säger JAPP! havregrynsgröt.

han svarar: aah skiit i det!
Ät ingenting och drick en stor kopp svart kafffe, inget socker och ingen jävla mjölk och sen rör du dig i 30 minuter innan du äter något så ökar du förbränningen med en tredjedel!
Håkan? är detta godkänt eller?  haha

han kom senare och gav oss lite biljardtips också. En annan kille kom och satte sig brevid mig när jag väntade på att det skulle bli min tur och han började snacka med mig och chaki, OCH han saknade en tand..... måste jag säga mer??


Efter biljarden så kände vi att vi inte riktigt var redo att åka hem, förutom emelie som var duktig och skulle jobba tidigt. så vi tar bilen och drar till bridge, där jossan  i sista sekund tar sitt förnuft till fånga.

alltså är det bara jag och chaki kvar, vi går inte och träffar lite folk, lyssnar på musik och sånt. sen ut i rökrutan där vi träffar på et himla roligt gäng killar hahahahaha

En av dom presenterar sig och frågar helt ärligt ahaha om jag vill ligga med honom för at om jag vill det så skulle jag "få en jäkla åktur" hahahahaha jag typ ropar till chaki: HJÄLP MIIIIIG
hahaha

han jämförde sig med bergochdalbanan och sa att jag skulle få spänna fast mig.

aah.. herre... gud.. säger jag bara...

vi fick oss ett gott skratt innan vi gick in igen hahaha


sen skulle vi åka hem men chaki drog till jesper så jag tog bilen hem och sussade sött!

idag är det först jobb som gäller och senare en utgång! GAUDI står på tapeten! grymt jäkla drag de e där alltså!


xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards