partysessorna

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av partysessorna - 11 mars 2011 08:01

Verkligen uppe med tuppen. Var länge sen man var tvungen att gå upp såhär tidigt. Men men. Idag är det en del att göra:
- arbetsintervju på Pont
- service utbildning på Scandic ( i fucking 4 timmar....)

- Jobba till 21.


Sen kanske gå på bio och ha lite mys med Jesper om det går någon sen bio :).

Tydligen så går det natt bio på Rigoletto varje helg. Trodde det bara fanns vissa datum. :P


Kommer iallafall helt säkert vara död när jag kommer hem inatt. Och sen upp och jobba 10 timmar dagen efter... drygt. Till 02 lixom. Medans alla andra har kul och festar så måste jag stå bakom baren istället för framför..

Jaja, Thats life!


Vill bara tillägga även att fy fan vad jag börjar tröttna på människor som gör allt för att få uppmärksamhet från en viss person. Jag förstår det inte iallafall. Jag e bara mig själv utan att hålla på göra nått extra så den ska tycka man e intressant.

Asså, om personen ska vara intresserad så måste den vart det från första början. Och man ska inte behöva göra nått extra??

Okej klä upp sig lite snyggt är kul ibland, men det är inte den sorten extra jag menar. Men att göra andra konstiga saker, de e sånt man garvar åt lite. :P

Men men, alla människor är vi olika, men jag förstår mig inte på hälften iallafall!


/Chaki

Av partysessorna - 11 mars 2011 01:11

i högra pekfingret råkade jag sätta en kniv nu ikväll när vi skulle städa köket..

haha linus utbrister:

- ja det var ju jävligt smart att dra kniven i fingret för att slippa städa... bra drag fanny..


hahaha sjuka människa :P
sen blir det diskussion om vem som ska tejpa ihop skiten..

helle : Ja men jag är mamma, och jag tejpade faktiskt kevins haka förra veckan när han ramlade så jag gör dehär..

Linus: ja men jag är kock, PLUS att jag kan sy, vänta så ska jag hämta nål, finns det sånt i första hjälpen skåpet??

haha jag blev skiträdd och ville göra det själv, men blev ordinerad att sitta still och hålla tyst..


imorgon blire långpanna, och samma sak på lördag.. .

sen ledig på söndag :)
kanske ska träffa mickan och lilla viggo! gud va jag saknar dom :(


nej men nu borde jag sova !


xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards