partysessorna

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av partysessorna - 23 mars 2011 11:10

Idag är det ons och både jag och Fanny jobbar.

Igår när jag ringde henne runt 22 när jag hade slutat jobba så var hon 100% säker på att jag skulle säga att vi ska ut!!

Men svarade bara, nej det är ju inte ons än ;).

Haha, men nu är det och båda jobbar som sagt. Och jag kan lova dig, vi kommer bli taggade som vanligt när jobb passets slut börjar närma sig. Och nån av oss kommer ringa och säga att nu är det utgång som gäller.

Om hon har varit smart så har hon packat ner ett partylinne eller nått i träningsväskan. Hon brukar vara beredd nu för tiden :P.


En ganska kul fråga som jag undrat över:

Vad tycker ni är snyggast?

* Att vara riktigt sminkad, klänning och de högsta klackorna

* Enkelt linne, snygga tight eller jeans med sexiga pumps och en snygg sminkning

* Helt vanlig med samma vardagliga smink, nått linne man bara slängt på sig, jenas och gympa skor?

Kan vara kul att veta vad ni tycker.

Själv så kan jag säga att jag har börjat tröttna på mina klänningar som hänger i garderoben. Jag har en som hänger där, som är så fin och jag vill bara använda den varje gång. MEN det får vänta till min och emelie födelsedags fest!!!

Men jag brukar nu förtiden slänga på mig ett löst linne och några snygga jeans eller leggings och ett par heta pumps. Med en snygg sminkning och fixat hår så blir man riktigt snygg utan att vara för överklädd. Plus att killarna verkar gilla det mer oxå ;).

  

Dags att käka lite frukost och göra mig iordning för en arbetsintervju!


/Chaki

Av partysessorna - 23 mars 2011 09:03

i två dagar har jag haft som en röd liten grej på överläppen..

igår började den göra så ont att jag inte ens kunde få på lypsyl, och alla som känner mig vet att jag är beroende av mitt lypsyl.

så jag tog saken i egna händer och bestämde mig för att klämma den, haha nu idag gör det ännu ondare, och den har typ svullnat upp så att det ser ut som att jag har gjort en läppförstoring på ena sidan av läppen......  herregud.....

:S

hmm vad händer mer i mitt liv då...... hm,..... hahaha

nej ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret, Jag måste vara den enda som tvättar håret och duschar INNAN gymmet, men jag har ju ingen annan tid än på morgonen till att göra sånt!

efter det så blir det frukost innan jag beger mig till globen och ska köra crosstraining, med my.

chaki var så himla rolig igår på energy-passet haha höll på att kissa på mig av garv när vi gjorde en övning och chaki absolut inte kunde kordinera benen och armarna samtidigt hahahahahaha


idag är träningsvärken extremt stor men förhoppningsvis försvinner den efter en timme med Hitler Tony.


flresten min kusin åker till kurdistan idag! :O
hennes tjejkompis ska gifta sig så två tjejer i deras kompisgäng beslutade sig för att åka dit. haha hur ballt e inte de liksom?!
sjukt


nej nu ska jag hoppa in i duschen, vrida på musiken på högsta och dansa runt!


Xo Fanny!   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards