partysessorna

Alla inlägg under januari 2011

Av partysessorna - 31 januari 2011 15:09

Ja... Nu har vår kära vän Fanny åkt till sin farmor eller mormor. haha kommer inte ihåg.

Själv har jag varit hos min naprapat som verkar vara nånting mer en så. haha

Han vill verkligen att jag ska bli tillsammans med en kille och håller på och säger att jag ska satsa på honom :P hehe. Han e så rolig. Men idag tog jag ett stort steg och lämnade över mina cigg till honom. Det var hårt. Men nu är det slut....

Grejen är att nu är det ett måste. Annars får jag inte komma tillbaka till honom igen och det måste jag få!!

Han kan se när människor ljuger så man kommer inte direkt undan..


Meeeen, de e väl lika bra :).


Nu har man kommit hem och ska käka god pasta och boka flygbiljetterna till london :D WOHOO


/Chaki

Av partysessorna - 31 januari 2011 10:20

Hejdå alla, nu åker jag till norrköping för att vila upp mig hos mormor, de e fan bästa bästa!
åker dit, sover, äter, bara är och hittar på roliga saker.


är tillbaka på onsdag.

hmm ryktas om utgång?

xo
Fanny

Av partysessorna - 30 januari 2011 17:58

Det var en härlig helg. Okej det hände en del jobbiga saker. Och jag tror jaghar fått svar på en del. Men jag har gett upp nu och går vidare. :)

Kan väl säga att denna låt passar in på det som hände, fast handlar ju då om en kille :P och mest refrängen.:


Men men.. Livet e hårt ibland och det enda man kan göra är att gå vidare. :/


Lördag kvällen var iallafall helt underbar. :D

Det blev bowling och sen så åkte vi till biljard hallen men det var såå fullt så vi drog till donken och sen hem och hade det underbart :D

Fick frukost på sängen och massa mer. :D


Sen blev det en skogspromenad med min lilla vovve. Det var hemskt. haha spåret tog slut och jag fick vada fram i en fucking timme. haha

Men de får man snygg rumpa av. Nu e jag död och mor min lagar tacos :D yeeey


Om jag har tur blir det bio ikväll och då kommer jag bli överlycklig. haha


/Chaki

Av partysessorna - 30 januari 2011 12:40

förlåt för urusel bloggupdate :P

har jobbat som ett as!

men men okej utgången i fredags!

Jag åkte från jobbet, med hjärtat i halsgropen så anlände jag till nype.

alla va ju redan där inne för att jag slutade sent.

KUL att stå själv i kön till en nattklubb. det var jag och alla gäng liksom :P

men jag tror att man kommer in snabbare om man är själv faktiskt.

- och tjej

vakten : är det du och han ? (killen bakom)
jag : nej de e bara jag :D
vakten : okej kom in!
Jag : tack :D


jättemånga som blev nekade i dörren, och gäng som bara hälften stod på listor och allt skit de va, så när jag kommer in så står det en tjej och en kille och skriker på varandra, smiter förbi, lämnar jackan och väskan

och springer ner för trappan.


tar ett varv, kollar in folk. går in på housegolvet

där står dom fina vännerna (förutom emelie som jobbade på morgonen)
pixie, chaki, gabbi, jimmy och robin

haha dom två sistnämnda tror jag kände sig lite malplacerade inne på nype faktiskt.


sen vare bara  - mot baren, dra en shot, ta en drink.

och sen hälsa på folk.

haha, massa folk från gamla skolan var där, och till och med grundskolan.

börjar bli lite läskigt att alla vi hamnat på samma ställe :P


efter massa dans, snack och drickande så sa jag ; nej nu kör vi metro!


drog dit efter många om och men (fick gå in i garderoben och leta efter min väska, fy skäms på garderobsnissen.)
gabbi sa att vi skle åka från henne (hon letade typ 40 minuter efter sin väska...

inte ok.

in i taxi, in på metro.

där vare ganska mkt människor, men det  var rörigt.

kände som att jag gick in i vääärsta fyllecellen hahahaha

dansgolvet var bra drag.

grym dj-bobo stod vid spakarna.


ja sen vare diskussion, slag i ansiktet, upprörda ansikten.

slutade på donken och sen springande till t-banan .

tog hundra år att komma hem kändes det som.

vet inte om jag borde höra av mig till en person eller om han fan ska höra av sig först...


nu ligger jag i sängen, äter äggröra och mackor.

drar till jobbet om ett tag.

kör sista dagen i tvåveckors helvetet.

shit va duktig jag har varit *klapp på axeln*


imorrn drar jag till norrköping. till mormor och ska vila upp mig.

hemma på ondag. då kör vi igen !


xo Fanny

Av partysessorna - 27 januari 2011 11:18

  


Igår kom Emelie och Gabbi förbi mitt hotell och tog lite drinkar tills jag slutade.

Han den där jockeboi från kungarna av tylesand satt i baren oxå. hahaha jag e så dålig.
Går fram till Emelie och bah: Emelie!! e inte de där snygga killen som jobbar i gallerian!!?!?!

Gabbi och Emelie: men hallå. han va ju med i det där programet..


Haha ja, jag har då NOLL koll på kändisar.

Och jag sär behandlar inte dem som alla gör. Fan de e vanliga människor bara att de har varit med i tv. Speciellt sånna som bara varit med i sånna där usla serier...

Varför e dom så kända för?? Onödigt. För mig e dom en vanlig människa.

Iallafall. Vi tar min bil hem till mig fort som in i helvete!! Tur att ingen polis var ute :P

Tar en taxi in till Ego och kör på där. :)

Träffa på Robban och hans kompisar. Ena killen var aningen för jobbig på alla oss tjejer. Försökte hela tiden. Inte okej!!

Killar, fatta vinken när en tjej går ifrån er eller tar bort handen!!

Men men, de va sjukt trevlig kväll.


Ikväll kommer värmland hit till stockholm. Får se om man får ett samtal eller inte...

Och imorgon e det mc mässan som gäller :D


Nej nu blir det underbar pasta med tomatsås sen off to work.


/Chaki

Av partysessorna - 27 januari 2011 01:28

jag är hemma, kom från jobbet för ett tag sen,

jag vill ut.

jag är typ sjuk , därför skulle  jag vara duktig och stanna hemma ikväll för att inte bli ännu mera sjuk..

men nu ångrar jag det. ja var skiiiiiiitnära på att hopppa av tåget i centralen och springa till mina tjejer som är ute just nu.

men jag vet att jag kommer att tacka mig själv iimorrn när jag vaknar och känner mig lite lite friskare *hoppas hoppas*


förhoppningsvis så kör jag en utgång på fredag. skiter i att jag jobbar mkt

skiter i att jag sa två vita veckor, skiter i allt jag någonsin har sagt eller påstått..

i helgen ska vi köra (även fast jag jobbar aset av mig,.. )

jag är en hopplös partysessa..


 xo Fanny

Av partysessorna - 25 januari 2011 14:03

  


Igår efter jobbet så tänkte jag, Emelie och christian från jobbet gå ut och ta en öl för det kanske var min sista jobbdag där på scandic. Ska ju prov jobba på retro idag.

Iallafall. Vi gick till laughing duck. Såå jävla skönt ställe. Älskar det..

Meeen tror tjejen i garderoben försökte ragga på mig... Börja fråga vad jag har för parfym och att jag luktar så gott osv. haha

Jaja, det slutade med att det var 27 shots vi tre hade beställt :O usch. och öl på det. Fy fan


Vaknar upp hemma hos Emelie och kommer inte ihåg nånting typ. hahaha

Nu e man bakis som ett svin och om två timmar ska jag provjobba. Hur fan ska det gå? Blir bara mer och mer bakis. Haha


Wish me luck


/Chaki

Av partysessorna - 24 januari 2011 22:10

.. så skulle jag nog bara skicka in denna låt:
http://open.spotify.com/track/7lkQTp7j815mtUuSO9LFzI

kom på det när vi stod på jobbet igår.

världens finaste <3


idag har varit en allmän depp/deg seg dag..

förskylningen börjar bli bättre!
Men jag har spring i benen och antingen går man ut och springer i en halvtimme eller så skiter man i det och försöker fokusera på jobbet imorrn, är fan sugen på att jobba ^^
ja e sjuk jag vet


 xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards