partysessorna

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av partysessorna - 18 januari 2011 01:48

hellu hellu, första dagen av de två helvetesveckorna är avklarad!

14 timmar check!

Trodde jag skulle kunna i princip vara vaken halva natten men känner redan nu att ögonlocken börjar ge med sig!
haha,

Snackade med chaki en stund ikväll!

Båda lite halvsega och halvdepp.

vi började snacka om förhållanden och kärlek.


Människor behöver kärlek och närhet från det motsatta könet.

Man behöver få uppmärksamhet och känna sig älskad, MEN få uppmärksamhet på rätt sätt!

sen började vi snacka om att kärlek ska inte vara så komplicerat och svårt som det kan vara.

det ska finnas inga tvivel, inget spel, inga frågetecken utan det ska vara jämnlikt på alla nivåer mellan de två personerna!

dock så lever man ju inte alltid som man lär.

kommer ihåg för längesen, min första pojkvän, asså lite mer seriöst än dagis nuvå- men inte ens på en hundradels nivå som jag hade med mitt senaste ex.

två killar gillade mig.

den ena - hur schysst och tvlig och snäll och omtänksam somhelst!
och den andra - väldigt snäll också, såklart. men lite hårdare, känslokallalre och så..

och vem "valde "jag  jo, snubbe nr två....

varför faller tjejer oftast för killar som inte äär hur underbara och trevliga och bra som helst.

utan varför väljer tjejer som har på något sätt varit inte elaka men skumma liksom, inte direkt dyrkat marken du gått på, varit lite dissig, känslorkall m.m.--


äh, tjejer tänk efter INNAN!


men men ..

kom fram till i alla fall att just nu är det skönt att vara singel, fokusera på jobbet, kompisar och allt sånt och ta allt det andra när det kommer,

som man brukar säga: Den dagen, den sorgen...


nej nu ska jag sova,

chaki och emelie ska upptidigt och kolla på en annan kompis som gör lumpen just nu och ska tydligen imorrn vakta nån kng eller nått.

så töserna ska upp kl- 8hhahaha

lider med dom, själv ska jag nog inte vakna innan 11 ialllfalll


xo Fanny



Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards