partysessorna

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av partysessorna - 24 januari 2011 22:10

.. så skulle jag nog bara skicka in denna låt:
http://open.spotify.com/track/7lkQTp7j815mtUuSO9LFzI

kom på det när vi stod på jobbet igår.

världens finaste <3


idag har varit en allmän depp/deg seg dag..

förskylningen börjar bli bättre!
Men jag har spring i benen och antingen går man ut och springer i en halvtimme eller så skiter man i det och försöker fokusera på jobbet imorrn, är fan sugen på att jobba ^^
ja e sjuk jag vet


 xo Fanny

Av partysessorna - 24 januari 2011 15:11

GODMORGON!

eller jag har varit vaken sen tjugo över ett faktiskt!

enda lediga dagen denna vecka, och den kommer spenderas i mjukisbyxor och göra så lite som möjligt!


Igår efter jobbet drog vi ett tag till ducken för att skåla över att formex var avklarat och att vi överlevde ! det har tagit mig en halvtimme att skriva detta...

aja vi hörs


xo Fanny

Av partysessorna - 24 januari 2011 04:17

hatar när man dansar så kommer det fram en kille och dansar nära och sjunger i ens öra ?!
det värsta är om killen inte ens kan texten, eller inte ens kan SJUNGA!

helvete..

sluta upp med dedär killar!


och försök inte prata med en tjej som dansar, typ fråga vad hon heter, vart hon bor hur gammal hon e .

vill ni snacka ? satsa på en tjej som sitter ner..



 xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards