partysessorna

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av partysessorna - 6 januari 2011 22:33

planen llyder..

jobb kl. 8 sista rycket denna vecka ;) ledig i helgen! jag döööör detta händer typ två ggr per år! att jag jobbar lunch och sen är ledig fredag kväll, lördag och söndag!

:D

jag är lycklig!

efter jobbet blire hem till chaki! mat? fööööööra vin! <3

haha trodde aldrig att jag skulle vilja ens dricka vin ever ever ever again efter nyår! haha men imorrn blire väl minst en halv flarra hos chaki!

Emelie ansluter sig, och sen blire nype ;)


haha det roliga är att jacqueline min kära vän har sagt att hon inte ska dricka, för att hon äter antibiotika!

haha. men alla vi som känner chaki klappar nu!!! KLAPP KLAPP! gumman vi ses i dimman, och du kommer va mitt inne i den ;)


<3

xo Fanny

Av partysessorna - 6 januari 2011 20:15

Japp. Rubriken säger allt!
Jag är slutkörd på alla sätt som går. Fest, alkohol, sex, bilkörning, motion, doktorer, sjukdomar, bråk och skratt ! You name it!

Dom här närmaste dagarna var så hårda så jag e fortfarande skit seg. haha

Men imorgon kör vi igen. Bara att de e all in utan alkohol för min del. Känns bara bra faktiskt. :D Får hålla i en cola istället. Går lika bra när man e glad oavsett!  

Det blir Nype såklart eftersom de va ett tag sen nu och den klubben är ju endå bäst :)


Nu ska jag gosa ner mig med min hund i soffan och försöka få tillbaka lite energi till imorgon.


/Chaki

Av partysessorna - 6 januari 2011 17:24

Han: aha, vad jobbar du med då? :)
Jag: Jag är kock! vad gör du själv?
Han: äre sant ?! shit då kan du ju laga mat åt mig?!
Jag : haha, och vad får dig att tro att jag kommer att göra det? vad jobbar du med?
Han: för att jag är snäll :) jag är elektriker!

Jag : jasså, då drar du om elen i min lägenhet?
Han: Dream on :P
Jag : haha exakt, ge mig en anledning till varför jag ska laga mat åt dig?!

Han: mäh, tänker sluta smsa med dig nu för att du är suris.
Jag : åh nej sluta inte smsa med mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!






idioter


xo xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards