partysessorna

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av partysessorna - 15 januari 2011 19:22

Nytt smink är på, nya festkläder och håret fixat!

Är en aning bakis fortfarande fast jag sovit hela dagen för att kunna orka ikväll oxå.

Första stoppet blir en mysig italiensk restaurang i Gamla stan. Sen bär det av till Lobby.

Våra vänner banga ju. Men jag och Fanny är hårda och fortsätter en kväll till ;P


Jag har en känsla att ikväll kommer bli riktigt nice och lyckad. Fast jag absolut inte gillar Lobby. Någonting bra kommer hända ;)


  


/Chaki

Av partysessorna - 15 januari 2011 14:29

Shit vad kan jag säga?
grym kväll igår, skönt folk, döbra musik, alkoholen flödade :P hahaha

dendär boxen jag hade köpt tog slut förvånadsvärt fort :S

in i taxis ut ur taxis, spring spring och tillslut va vi på NYPE

haha, kul att chaki skriver : vi hamnade vid kungsträdgården för att någon sa fel...

hmmmmm, om jag minns rätt så var det faktiskt så att lilla jacqueline hoppade in i taxin och ropade ÖSTERMALMSTORG

när hon menade stureplan.. bra där :P
Gabbi och chaki blev till och med så packade att dom små liven langar fram körkorten istället för bankkortet i baren liksom....

Jag fick fortfarande ingen dans med Daniel, haha han lovade till och med en tryckare!! men en dag ska de ske, var så säkra :P

efter mycket dans, snack, dricka, och sånt som hör till en riktig utekväll så kände jag att det var dags att dra mig.

Sa hejdå till alla fina tjejerna och killar!

Vaknade imorse av att pappa ringde oh frågade vem som sköter alkoholleveranserna på jobbet, och om vi skulle vara interesserade av att köpa från någon han känner som direktimporterar jäkligt trevliga konjaksorter från frankrike..

????

typ döbakis, och halvsovandes så svarade jag att jag skulle snacka med jobbet och försöka fixa (?????)

lätt dagens knäppaste samtal :P

Emelie går fortfarande inte att få tag på, vi undrar lite vad som hände där liksom, men hon ligger nog och sussar sött :)


hahahahaha måste berätta roligaste idag!
Hockeykillen och jag sitter och kollar på slalom på tv (????)
och han säger: vart kommer hon ifrån?!
jag bah : ja inte vet jag ??
varpå han utbrister: MEN E DU DUM ELLER?! man ser ju att hon kommer från italien på kläderna!!
hahahahahha

sen kommer statistiktavlan upp, och oj då lilla vän

hon kommer visst från schweiz!

hahaha heregud :P


just nu ligger jag i min säng, och ska väl ta och hoppa in i en dusch, KAN BEHÖVAS JA

hoppas baksmällan går över någorlunda!

sen in till g:a stan, kanske vapiano och käka med finaste chaki!

sedan möta upp resten och parta natten lång på lobby!

ikväll blire fan jeans i alla fall ^^


xo Fanny

Av partysessorna - 15 januari 2011 13:02

Kvällen var lyckad och grym :D

På vägen till förkröket så ska vi gå på en smal stig med lite buskar. Alla vi tjejer tänker; aa men de e inte så farligt. Den vägen kör vi!
Meeen när vi börjar komma in där och känner hur vi fastnar och river ihjäl oss så märker vi ju att det var taggbuskar :S inte skönt.

Måste iallafall sett skit kul ut :P


Förkröket var nice med god tårta och mycket vin. Och ett ölspel som var väldigt svårt. Det tog en halvtimme ungefär innan alla fattade hur man gjorde det :P
haha

Vi tar självklart taxi in till centralen av någon konstig anledning, som alla kom på att det var jävligt dum när vi kom fram. Vi skulle ju till stureplan :P

Hittar två nya taxi bilar och nån idiot sa nått annat så vi stannar ju vid kungsträdgården...... Så vi fick springa lite hahah.
Väl inne och ombytta så ska jag fixa en liten födelsedags drink till Stefan och får springa till alla barer. haha Usla bartenders som inte har bra fantasi? :P

Men till slut hitta jag en som kunde göra en lite rolig drink.
Sen var det dans och vinflaskor.


Och självklart den obligatoriska seven eleven maten <3 stor wook :D

Fanny var skön och "hoppa ur taxin för en annan" denna gång :D haha älskar henne. Hon har nog en del bilder hon kan lägga in sen :D

Ikväll är det restaurang i Gamla stan, italienskt!
Sen är det Lobby som gäller ;)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards