partysessorna

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av partysessorna - 21 januari 2011 01:40

shit vilken kväll!

Emelie och jag kommer in vid tre, blir inkastade i allt.

la förrätter, la desserter, förberedda hela kvällen försökte attt styra upp allt.

i början va de dött när vi öppnade sen började det rulla på..

efter ett tag brast det och det bara rullade in beställningar..


men det gick fan bra, grymt bra ! vi hade sån himla bra komunikation med varandra och de andra killarna!

SEn brister det...

en jävel är typ ALLERGISK MOT SALT?!

och har beställt en club sandwich, vi gör en ...

sen så får vi tillbaka den för att pommes:en e salta.

DÄR BRISTER DET, jag kastar tallriken i disken och står och skriker om att jag kan itne byta fucking frityrolja mitt under matchen för att han e allergisk!!!
sen så börjar jag grilla om kycklingen och allt (för att han kunde ju inte äta vår marinerade kyckling för de va ju salt på den)
började fundera på om brödet innehöll salt och skit..


sen kommer hon i baren upp igen och säger bara:
nej fritera bara nya pommes och ta inge salt på.

då har ja ju redan slängtclubban, så jag blir ännu mer förbannad.

haha sen släppte det! när jag fick ut min ilska!
:P

haha


ja ja , imorrn e de jobbjobbjobb som gälller


- läste chakis inlägg precis.

kan ju tillägga att jag kände killen från innan så de e ju itne direkt så att jag brukar brista ut i sång :P hahahaha



xo Fanny

Av partysessorna - 21 januari 2011 01:28

Idag har varit fullt upp på jobbet....NOT!
haha det skulle komma 200 pers men dom kom försent så jag stängde baren. Mohaha. Känns så kul och ha makten ibland. xD

Gick mest runt och åt bröd och läste tidningen. haha


iallafall. När jag var påväg hem så snackade jag och Fanny lite.

Och så började vi snacka om lite sex grejer. Kan väl ta en sak som hon har gjort och en sak jag har gjort som blir lite lika :P.


Fanny: Kommer hem till killen efter en vild utgång. Myser och har sex. Efter sexet börjar hon sjunga på låten : I just had sex!

haha klockren!

 

Jag: (var ett bra tag sen) Full och trött påväg hem från krogen. Sitter på nattbussen och så ere nån som kommer in med fejk blod. Jag och killen brevid varann börjar garva. Slutar med att vi snackar hela vägen hem och båda går av samtidigt.
Vi börjar strula och han följer med hem. Efter sexet börjar jag tänka; Shit, har jag presenterat mig? vet inte ens vad killen heter som jag nyss haft sex med?!?!
Så jag är uppfostrad och artigt räcker fram handen och hälsar: Chaki heter jag föresten!
Han ser ganska förrvirad och chockad ut och hälsar tillbaka.
Låssas sova en stund och sen vaknar jag utav att han klär på sig.
Jag: hare bra. hejdå!

Mitt riktiga one night stand. Aldrig träffat killen efter. hahah

 

Har ni nått liknande? berätta gärna. Skit kul att höra. :D

 

/Chaki

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards