partysessorna

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av partysessorna - 12 januari 2011 22:14

Blev en liten spontanare att dra ut nu men Fanny och ta en öl och snacka skit.

Om jag känner oss rätt kommer ju kvällen inte sluta efter en öl utan spåra ut i skratt, alkohol och tårar! haha kommer bli grymt.

Kommer bli kämpigt imorgon då jag ska upp till doktorn vid 09.00

Men e man hård så e man.. NOO PROBLEMS!!!


/Chaki

Av partysessorna - 12 januari 2011 11:17

haha, stackars chaki som var tvungen att gå upp tidigt...

äh, hon ska inte säga nått för de e alltid jag som lider och går upp typ 4.15 eller 6.15

haha idag så börjar jag dock klockan tre så jag kan ligga i sängen ett tag till :D
fast den så jobbar jag till 23 också....


och jag måste bara tillägga hur förbannad jag blev idag när jag gick upp och såg värsta snövädret... fyfan!
jag som tänkte dra fram trenchcoaten nu, och börja använda stövlar istället för jävla uggs.

men men man får väl stå ut ett tag till då.......


xoFanny

Av partysessorna - 12 januari 2011 09:54

  


Jag kan inte komma på hur länge sen det var jag gick upp såhär tidigt sist. Okej. Gick upp 09. Men det e riktigt tidigt för mig som vaknat runt 12-14 varje dag i ett halvår nu??

E man nattmänniska så är man ;) haha.

Nej men eftersom mitt jobb aldrig hör av sig har jag gett mig ut i den här jobbiga jobb jungeln igen! :(

Och nu ska man på möte såhär dötidigt på morgonen. Får väl hoppas allt går bra så man inte gått upp i onödan ;) haha. Nej, nu låter jag väldigt lat av mig.

Men pengar behöver man så man kan ha kul, festa och shoppa :D


Vi alla tjejer måste även börja spara nu till våran thailands resa som vi ska göra nästa nyår :D


Nej dags att ruuusa

önska mig lycka till!!


/Chaki

Av partysessorna - 12 januari 2011 00:34

vill bara tacka alla fina människor, för positiv respons,

roliga frågor, och trevliga kommentarer :)


Taggar inför fredag då vår kära vän fyller 20!
grattis grattis (eller han fyllde egentligen igår, men de e ju lite segt att fira en tisdag liksom... )

så nu blire jobb, sen helg och massa trevligheter!

I helgen kommer uttrycket all in få en helt ny betydelse!

planen på fredag är:
tårtkalas hos stefan
utgååångg!
efterfest?
hemgång.

sova

va dööbakis!


sen kör vi igen på lördag ;)

måste jag säga att jag redan vet vad jag ska ha på mig..... typ...


xo Fanny!  


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards