partysessorna

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av partysessorna - 17 januari 2011 21:44

Nu är det ju värsta tiden på året. Då det är i stort sett ett hav över hela sverige.
Bara slask och vattenpölar överallt. Hur man en gör så badar fötterna i vatten när man tar av sig skorna.

Men jag kan endå inte sluta le när jag är ute med hunden på promenad och känner hur fötterna blir mer och mer blöta och man halkar runt som ett miffo. För den här tiden måste ju komma nångång på året. Men det betyder ju bara att våren är påväg :D
Så nångång måste man stå ut med det här, och iår har det kommit riktigt tidigt. UNDERBART!

Så håll ut och tänk bara så istället :D

 
MEN!
Idag har jag varit på det mest deprimerande stället i hela världen - arbetsförmelingen.....
Så fort man bara ser dörren till stället så dör en liten bit av sig själv.
Förra gången jag var där pratade jag med en vän i telefon och så råkade jag skratta till. Blev helt knäpp tyst och alla blängde på mig... :S

Det var verkligen: oj förlåt att jag råkade vara lite för glad. Jag ska genast gå tillbaka att vara lika deppig och vilja dö som ni andra....

*Suck*
Hatar stället, men men. man måste ju..


/Chaki

Av partysessorna - 17 januari 2011 07:53

.... att om man vill ha en tjej så ska man bli asbra kompis med hennes bästa vänner.

är det något som stämmer?



hmm..

Av partysessorna - 17 januari 2011 01:35

jaha nu är det över..

partyveckan är slut och nu ska jag Fanny ha två vita , festfria veckor...

shit hur ska detta gå :P


under 14 dagar så kommer jag helt och hållet fokusera på jobbet, matlagning och allt som har med köket att göra.

och jag måste säga att det kommmer riktigt lägligt och det ska bli grymt skönt!

så under två veckors tid så byter jag ut bakis-illamående till pigga utvilade tidiga morgnar,

bakis donken mat till nyttiga frukostar

snygga drinkar till kolsyrat vatten

högklackar, kjolar, och partysminkning till kockkläder, arbetsskor och enbart mascara..

dock så jobbar jag med världens skönaste människor och min älskade Emelie så det kommer nog gå alldeles utmärkt!


Va och såg little fockers med gudmor, hahaha fan va bra den va :) :)

sjukt kuL!

och nu måste jag sova, ska åka in tidigt till jobbet imorrn.

och på tisdag har vi menybyte och provsmakning, och på onsdag har vi utprovning av nya arbetsskor..

de kommer bli bra :D

puss och kram Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards