partysessorna

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av partysessorna - 13 januari 2011 22:23

jaha vad gör ni en torsdagskväll när ni är lediga?
- själv tog jag fram mitt knivset och slipade mina fina knivar som jag inte har använt på alldeles för länge!

grattis till mig föresten som inte ens fick se solljus idag. eller dagsljus överhuvudtaget!

vaknade vid två, låg i sängen till typ 3 hämtade mat, åt mat. vid 5 gick jag och

duschade, pratade med chaki i telefon och målade naglarna!
haha ångest över vilken färg jag ska välja men nu får de bli den färgen jag har..

städade mitt rum, städade köket, satt framför datorn med syster brevid mig.


drack té. åt kex.


och nu knivslip, där har ni min dag!

taggad inför imorrn, detta kommer bli en spårad helg mina vänner :)

Fanny

Av partysessorna - 13 januari 2011 15:12

fick en inbjudan av pure nightclub om helgen, och jag lägger märke till att en av dj.sen heter c-cret.

hahahahur fan uttalar man det ?
jag tror att de borde vara c-cret= secret..

men jag vet inte. =S
haha, tänk om jag skulle presentera denna dj, .

jag skulle stå för mig själv och bah secret secret secret secret secret, och när jag skulle säga det så skulle jag ändå säga sekret

...

ungefär som när pappa stod i kön till kiosken när han var liten och rabblade för sig själv:
sockerfria citronkarameller, sockerfria citronkarameller, sockerfria citronkarameller..

och när han kom fram till kassan sa han : citronfria sockerkarameller!


xo Fanny

Av partysessorna - 13 januari 2011 15:08

ibland får chaki till det, hahahaha

det var en kille som sa något om knark och chaki tände till och började skälla ut honom för att han har yttrat sig om en sådan sak, och precis som i rubriken så började hon skrika ut att han har dissat sig själv, att han vr en loser och att man säger inte sånt om knark!

haha

kanske dags att dra ihop en kampanj, eller en fb-grupp

"dissa inte dig själv, dissa knarket!"


haha förövrigt så ligger jag fortfarande i sängen

håkan ringde och väckte mig vid två, vi pratade om ett visst svin, shit vad jag önskar att jag typ hade stake nog att skriva ut ditt namn, ditt nummer, vart du bor, och vart folk ska akta sig för dig någonstans!


han sa bara.... fanny, revenge............


xo Fanny

Av partysessorna - 13 januari 2011 10:30

Ja. Nu e man hem kommen från doktorn. Och jag säger bara TACK TACK TACK jesper för att du ringde och väckte mig imorse. Annars skulle jag aldrig hunnit eller vaknat för att komma till doktorn. Men det var riktigt tidigt att gå upp halv 8.
Fick ju till och med dra nelly till dörren för att gå ut med henne. När ens hund strejkar, DÅ ere tidigt!


Men det var jävligt kul igår. Älskar spontan utgångar (fast jag planerade lite ;P ) för spontan utgångar blir alltid lyckade och alltid glada. Fast vi diskuterade om en hemsk hemsk människa. Fy fan!! äckliga svin!!


men men. :D ja, blickarna från Bobby som sitter som en kung (hallå du e inte skådespelare, du har varit med i mammas pojkar) och stirrar med en as äcklig blick var inte okej. Det var heller inte direkt nån snygg kille ute igår. Men de va jävligt kul och haha, jag blev bjuden av en tjej istället. haha

Det var många lebbar där igår. Och tabben jag gjorde var att jag träffade en gammal tjej kompis som kom fram till mig. Då säger jag: gud vad mycket lebbar de e här ikväll.

Och lite senare säger Fanny att det var hon och den andra tjejen som stod och strula..... ups!


ja det var nått mer kul jag sa att jag måste skriva. Men nu ere blankt. Kanske kommer tillbaka efter en tupplur.


sov sött ;P


/Chaki

Av partysessorna - 13 januari 2011 05:41

TjolahoppSANSAAAA!

Nej ...

okej hej på er :)

precis hemkommen från en ytterst oplanerad skööön onsdagsutgång!'(från min sida, hon hade ju planerat utgång liksom... )

Chaki smsade när jag stod på jobbet och frågade: ska vi ta en öl och snacka?
visst tänkte väl jag!

Vi drog till högbergs vid medis, tog två öl/cider och snackade om allt mellan himmel och jord, killar, jobb, planer, helgen, sjuka saker som allltid!


Jag tänder till över en grej som jag blir så jäkla förbannad över.

en person som helt jäkla seriöst måste ha en eller minst flera skruvar lösa alltså!

den lilla manipulerande, playande, fucking tönten åååh fan va arg jag blir bara jag tänker på det... fy fan ...


skitsamma, vi tänkte att de ska inte förstöra kvällen,

så när högbergs stänger så känner ingen av oss att vi är redo att åka hem. och vem möter vi påväg mot EGO ?! om inte allas vår vän, AKAR!

haha :) han gick i vår skola och jobbar som bartender på karlsson & co

så jävla skön kille alltså, shit va jag älskar honom :P helt spårad!

Han ska till studio 54 och vi traskar vidare mot tåget (efterom att tbanan slutat gå)
När vi börjar närma oss ego så ser vi t yp 7 polisbilar och fler körandes bakom oss, herregud.

då visar det sig att två gäng, mindre gäng har bråkat och en började spruta pepparsprej på en av vakterna och på en annan kille, fyfan stackarn!

Väl framme inne på ego så kommer de fram nån och börjar prata , och vem e de om inte AKAR?! :) HAHAHAH

vi står och flummar och skrattar och delar roliga historier från våra sjuka arbetsplatser :P
typ det bästa akar vet är att neka folk när dom är för fulla, och alla som har träffat akar vet hur han berättar och ser ut när han ska försöka vara seriös! hahaa jag döör


då kommer de fram en kille helt plötsligt och säger;
- ursäkta jag måste bara säga at du är så himla sjukt söt alltså!

 - inge slisk,

- inge: ååh kan jag få ditt nr.

inget mer!
bara du är söt, sen snackade vi lite allmänt(typ han var vakt och vi snackade om uteställen och sånt:D)  sen sa han bara att han skullle gå och sa typ hejdå!

riktigt bra jäkla gentleman kille! mer sånt!!


sen dansar vi, usch bobby - mammas pojkar satt i soffan och glodde ur ögonen ur huvudet (kan man säga så? , antagligen inte... )
största äcklet på denna jord typ


dansade vidare och sen känner vi att de e dags att gå!
Chaki blir påvägen mot centralen assugen på att dra labbet.

och eftersom att jag är ledig nu ett tag så kände jag bara , jaha okej man får väl ställa upp........

dock så var labbet stängt så de blev en donken och sen raka vägen hem!

aajuste! vi träffade på asballa killar påvägen dit, OMG! vilka balla killar, jag typ dog och smälte när jag såg dom(;P haha)

och jag kom hem typ runt kvart över 5, och ser när jag går upp mot huset att pappa står i köket....

suck.. (ja jag vet att min pappa e knäpp som är uppe och gör kaffe kl. 5 på morgonen)
men när jag öppnade dörren och klev in så sa han bara:
HEJ! har du tagit med dig posten in? :)
så jag gick ut igen och tog in posten, bara för att min pappa är typ världens ballaste!


nu ligger jag i min säng, dricker varm choklad och äter mackor, imorrn e jag ledig :D och fredag :D och lördag :D och söndag :D så det kommer spåra! va så säkra :)

chaki ska till doktorn kl. 9 imorrn och andas i astma grejen!
lycka till, till henne och hoppas hon har nyktrat till någorlunda ;)

vi hörs! xo Fanny!



Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards