partysessorna

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

vilken kväll

Av partysessorna - 13 januari 2011 10:30

Ja. Nu e man hem kommen från doktorn. Och jag säger bara TACK TACK TACK jesper för att du ringde och väckte mig imorse. Annars skulle jag aldrig hunnit eller vaknat för att komma till doktorn. Men det var riktigt tidigt att gå upp halv 8.
Fick ju till och med dra nelly till dörren för att gå ut med henne. När ens hund strejkar, DÅ ere tidigt!


Men det var jävligt kul igår. Älskar spontan utgångar (fast jag planerade lite ;P ) för spontan utgångar blir alltid lyckade och alltid glada. Fast vi diskuterade om en hemsk hemsk människa. Fy fan!! äckliga svin!!


men men. :D ja, blickarna från Bobby som sitter som en kung (hallå du e inte skådespelare, du har varit med i mammas pojkar) och stirrar med en as äcklig blick var inte okej. Det var heller inte direkt nån snygg kille ute igår. Men de va jävligt kul och haha, jag blev bjuden av en tjej istället. haha

Det var många lebbar där igår. Och tabben jag gjorde var att jag träffade en gammal tjej kompis som kom fram till mig. Då säger jag: gud vad mycket lebbar de e här ikväll.

Och lite senare säger Fanny att det var hon och den andra tjejen som stod och strula..... ups!


ja det var nått mer kul jag sa att jag måste skriva. Men nu ere blankt. Kanske kommer tillbaka efter en tupplur.


sov sött ;P


/Chaki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards