partysessorna

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av partysessorna - 2 januari 2011 18:07

kej nu bombar jag er med nyårsgrejer,

här kommer bildernaaaaa!


                    



Av partysessorna - 2 januari 2011 17:55

Blev väckt av håkan som kom till mig och bokstavligen slet av mig täcket.

mitt huvud har aldrig gjort så ont i hela mitt liv, mådde så jävla jävligt ahaha men det är de man förtjänar efter en box vin?!?!?!


Vi åt världens mysigaste frukost och skvallrade om gårdagen, han i skjorta och jag i pjamasbyxor, linne och världens risigaste hår.

haha
Han kallade mig: den bakfulla osminkade sanningen!

och jag konstaterade att han är den första på jobbet som har sett mig utan smink.

haha sen sa han att han inte riktigt var van med att äta frukost med en tjej som ser så risig ut när han inte träffat henne kvällen innnan

hahahaaha

:D

sen åkte han till jobbet, jag la mig i sängen innan jag ´tog tag i mitt liv och åkte hem för att göra mig iordning till mammas nyårsmiddag.

kunde inte dricka vin till den middagen i alla fall....


xo xo fanny

Av partysessorna - 2 januari 2011 17:40

okej okej jag vet att ni nu väntat i två hela dar på detta inlägg. men till mitt försvar så har vi båda varit alldeles för bakis och jag har jobbat idag. men nu mina vänner ska ni få höra allt, varje liten smaskig detalj! ;)

haha nej men nyår var faktiskt ganska harmlös, det känns som att vi alla tjejer var alldeles för upptagna med att dricka ur varsin box vin för att det skulle hända något stort! ahhaha


okej kvällen började med att jag ska till chaki för att "hjälpa till" med middagen för 20 pers. okej jag visste ju redan från början att de skulle vara jag som hade huvudansvaret...


 mycket riktigt!!

halvägs in i matlagningen när chaki har sprungit och mött värmlandskillarna, öppnat åt jossan och emelie (den förstnämnda drog jag in i köket till mig) känner vi att vi kanske tagit oss lite vatten ööver huvudet.. men de löste vi, för att vi är bäst :)

OCH för att chaki kom in med en drink til mig när ugnen började ryka som värst!

:S

äsch det var gott, och extremt uppskattat och det var de viktigaste!

Efter middagen och sminkningen som emelie fixade (haha vilket var typ asgarv i tio minuter innan jossan slutade trigga upp mig) så skålades ddet, och sjöngs och fotades och muppades...

och lite mobbning av en viss jimmy jansson hahaha stackars kille!


Vi drog till festen, det tog en evighet och lite till innan vi hittade dit men väl där så började alla kom in i riktig feststämmning! :)
Jag självutnämnde mig tilll dj och vaktade datorn med mitt liv när fulla små människor försökte komma och sätta på mikrofonkåt för 10 gången!!


tolvslaget firades utomhus :D fyrverkerier och mys! haha, alla klockor gick ju olika så medans diskussionen var i full gång om hur mycket klockan egentligen så tog jag på mig ansvaret att börja med nedräkningen själv! :P

Sedan gick vi in igen, dansade mer, fotade mer, skålade mer och spårade :D


Haha det kändes som att kvällen började lida mot sitt slut så utbrast vi LABBET!

jimmy envisades med att : Han visst skulle kunna ringa och få tag på en taxi klockan två på nyårsaftonsnatten.. efter ett gott försök i typ en halvtimme så gav han upp!

Vi gick till tunnelbanan, haha hade skitkul på tåget!


 sa hejdå till Emelie och Jossan och resten drog vidare till sturep.

haha käkade obligatorisk carbonara på sleven!

Labbet var stängt. sen blev de whiteroom som bara släppte in folk med biljetter


drog till slussen och skulle möta upp dj nr. 2 för att dra på värsta festen, haha blev donken under tiden vi väntade. mötte upp hans gäng.

Där bangar chaki och robin


kvar var alltså jag, jimmy, niklas, dj-gänget

haha in i taxi försöka hitta båtjäveln, efter typ en kvart - tjugo minuter i bilen och det kändes som att vi åkte runt i cirklar så sa jag, äh bang på detta!


Jimmy , niklas och jag gick till t-banan och jag åkte hem till kungsholmen lägenheten, fick för mig klockan halv 6 att ta en dusch.

gjorde det och blev väckt kl. 11 av håkan....


xo xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards