partysessorna

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av partysessorna - 5 januari 2011 22:05

Hellu hellu!
Idag är det jobb som stått på schemat! även imorrn och på fredag, men sedan är det heeeelg :)

shit va kul de ska bli, utgång fredag! :D
Kanske lördag också?
vi får välle se vad man överlever!


 är sugen på att köra ett 5 ställe också på fredag, köra en riktig kväll! så vi får väl se.

haha ingen utgång idag men de e lugnt, börjar redan fundera på vad jag ska ha på mig på fredag!


tidigare ikväll så stod jag, mamma och min lillesyrra och lyssnade på musik i köket, jag satte på lite sköna house, r&b låtar och sånt skönt.

haha vi dansade och vi fulade oss (precis som vi alltid gör ute på krogen också.)
haha, dock blev mamma lite orolig när jag satte på oi oi oi - vem dancar kuduro

och satte igång med breast-shakes och ass-shake haha !

Mamma: sådär tycker inte jag att man ska dansa!!

Fanny: ja men mamma det  är ju så vidansar - vi kompisar! knappast så att jag springer fram till en kille och dansar så..


haha !


ahja flumminlägg


föresten så saknar jag alla mina tjejer :(

vi har inte setts sen nyår.. fan abstinens! :(


 xo Fanny <3

Av partysessorna - 5 januari 2011 11:44

Förlåt att jag inte varit inne och skrivit någonting. Men tur att vi har Fanny :)

Eftersom några från värmland kom ner på torsdagen så har det varit fullt upp enda till måndag då de åkte. Jag har inte sovit hemma en enda dag den helgen. Det blev att vi sov över hos Jimmy.
Det var en så jävla rolig, underbar och mysig helg. Ville aldrig att den skulle ta slut. Men det var nog bra endå. haha så mycket alkohol vi fick i oss.


Vi var ute på soap bar på lördagen och de första de gör är att beställa in ett helrör. Sen blev de 2 hinkar med öl och cider.
Vi hade med oss två ganska tråkiga tjejer. Ena var bara sur på sin pojkvän och den andra försökte bara reta både Jimmy och Niclas. haha stackare. Och dom tog nog 100 kort :P.


På söndagen skulle vi gå på bio, men hela stockholm var ute på bio då. Vi gick till söder - fullt
sergel - fullt

rigoletto - fullt!!!!!!

Så vi gav upp och drog till kungshallarna och käkade. Sen drog vi till Jimmys studio och spelade in en skämtlåt om helgens bravader. HAHA. Ett kort kan vara ett bra minne. Men en låt är ju endå det som slår ALLT! haha bästa. Plus att den blev grym. haha Körvfest heter den. Men kan tyvär inte lägga upp den här, för Jimmy har som sagt ett namn och är med i låten. Så endast för privat bruk. =P


Nu har jag spenderat måndag och tisdag med  Emelie. Vart på sjukhus och kollat halsen och fick antibiotika. Så ingen alkohol för mig!!!


    


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards