partysessorna

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av partysessorna - 19 januari 2011 11:59


Okej, mitt jobb ringde nyss och frågade om jag kunde jobba i baren idag,tors,fre och lörd. Och även nästa vecka lite.
Så jag sa självklart ja, för pengarna börjar sina ut nu...

Och jag behöver alla pengar jag kan få. Om jag ska åka upp till värmland den 10e februari och sen åka till london i början av april och se Mcfly konsert ;D

Kommer bli så gryyymt.


Men grejen är att jag har börjat söka jobb nu. Så jag kan hitta ett heltids jobb. Så nu har jag jobb coatch. Och det innebär massor med möten hela tiden och jag måste söka jobb varje dag ca 3 timmar... Pluss gå på möten med arbetsförmedlingen oxå!!

Så jobb på det kommer bli kämpigt. Men det är inget jag kan välja. Jag måste!!!

Kommer vara en zombie men det får va så helt enkelt.


Nej nu måste jag sminka mig.
Först ett möte med arbetsförmedlingen och sen dra till jobbet så fort jag kan. Måste hinna kolla igenom alla drinkar en snabbis också. Man glömmer ju lite när det var ett tag sen man stod i baren :P


/Chaki  

Av partysessorna - 19 januari 2011 01:13

veckan är i full gång, dock så kan man inte jämföra dessa två senaste dagar mot de kommande. herregud. alla vet att vi kommer skrika, kasta saker, tappa saker, göra fel, få tillbaka mat och att något stort kommer att hända.

frågan är bara vad,

förra formex så pajjade maskinen där alla beställningar kommer upp ur...

formex innan det så druttar jag på arslet och slår i ryggen, och ingen bryr sig för att de e så mkt att göra..c


så nu funderar vi på vad som kommer att hända. för de gör det altid på torsdagen..


menybytet gick bra idag, provsmakning och vinprovning -- trevligt.

nu gäller det bara att plugga in menyn och kunna den utantill resten av veckan.

men det är nog inga probs.

Jaha, och nu när man jobbar så mycket och har lite shoppingabstinens, eller typ som jag är halvsjuk och tycker synd om mig själv och vill shoppa - vad gör man då om man inte har tid att shoppa?
 - jo, man shoppar loss på arbetsskor som dom presenterar på jobbet imorrn!

haha , det ska i alla fall jag göra!

skönt med lite nya skor! :D

här har ni mina fina tallrikar!

förlåt för crap - ig  kvalitet och dåliga färger ibland!      

Hann bara ta tre bilder :P  är nöjdast med första :D :D FIIIIINAST!


xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards