partysessorna

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Måste bara säga att du är såå himla sjukt sööt!

Av partysessorna - 13 januari 2011 05:41

TjolahoppSANSAAAA!

Nej ...

okej hej på er :)

precis hemkommen från en ytterst oplanerad skööön onsdagsutgång!'(från min sida, hon hade ju planerat utgång liksom... )

Chaki smsade när jag stod på jobbet och frågade: ska vi ta en öl och snacka?
visst tänkte väl jag!

Vi drog till högbergs vid medis, tog två öl/cider och snackade om allt mellan himmel och jord, killar, jobb, planer, helgen, sjuka saker som allltid!


Jag tänder till över en grej som jag blir så jäkla förbannad över.

en person som helt jäkla seriöst måste ha en eller minst flera skruvar lösa alltså!

den lilla manipulerande, playande, fucking tönten åååh fan va arg jag blir bara jag tänker på det... fy fan ...


skitsamma, vi tänkte att de ska inte förstöra kvällen,

så när högbergs stänger så känner ingen av oss att vi är redo att åka hem. och vem möter vi påväg mot EGO ?! om inte allas vår vän, AKAR!

haha :) han gick i vår skola och jobbar som bartender på karlsson & co

så jävla skön kille alltså, shit va jag älskar honom :P helt spårad!

Han ska till studio 54 och vi traskar vidare mot tåget (efterom att tbanan slutat gå)
När vi börjar närma oss ego så ser vi t yp 7 polisbilar och fler körandes bakom oss, herregud.

då visar det sig att två gäng, mindre gäng har bråkat och en började spruta pepparsprej på en av vakterna och på en annan kille, fyfan stackarn!

Väl framme inne på ego så kommer de fram nån och börjar prata , och vem e de om inte AKAR?! :) HAHAHAH

vi står och flummar och skrattar och delar roliga historier från våra sjuka arbetsplatser :P
typ det bästa akar vet är att neka folk när dom är för fulla, och alla som har träffat akar vet hur han berättar och ser ut när han ska försöka vara seriös! hahaa jag döör


då kommer de fram en kille helt plötsligt och säger;
- ursäkta jag måste bara säga at du är så himla sjukt söt alltså!

 - inge slisk,

- inge: ååh kan jag få ditt nr.

inget mer!
bara du är söt, sen snackade vi lite allmänt(typ han var vakt och vi snackade om uteställen och sånt:D)  sen sa han bara att han skullle gå och sa typ hejdå!

riktigt bra jäkla gentleman kille! mer sånt!!


sen dansar vi, usch bobby - mammas pojkar satt i soffan och glodde ur ögonen ur huvudet (kan man säga så? , antagligen inte... )
största äcklet på denna jord typ


dansade vidare och sen känner vi att de e dags att gå!
Chaki blir påvägen mot centralen assugen på att dra labbet.

och eftersom att jag är ledig nu ett tag så kände jag bara , jaha okej man får väl ställa upp........

dock så var labbet stängt så de blev en donken och sen raka vägen hem!

aajuste! vi träffade på asballa killar påvägen dit, OMG! vilka balla killar, jag typ dog och smälte när jag såg dom(;P haha)

och jag kom hem typ runt kvart över 5, och ser när jag går upp mot huset att pappa står i köket....

suck.. (ja jag vet att min pappa e knäpp som är uppe och gör kaffe kl. 5 på morgonen)
men när jag öppnade dörren och klev in så sa han bara:
HEJ! har du tagit med dig posten in? :)
så jag gick ut igen och tog in posten, bara för att min pappa är typ världens ballaste!


nu ligger jag i min säng, dricker varm choklad och äter mackor, imorrn e jag ledig :D och fredag :D och lördag :D och söndag :D så det kommer spåra! va så säkra :)

chaki ska till doktorn kl. 9 imorrn och andas i astma grejen!
lycka till, till henne och hoppas hon har nyktrat till någorlunda ;)

vi hörs! xo Fanny!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards