partysessorna

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

kul grej bara

Av partysessorna - 21 januari 2011 01:28

Idag har varit fullt upp på jobbet....NOT!
haha det skulle komma 200 pers men dom kom försent så jag stängde baren. Mohaha. Känns så kul och ha makten ibland. xD

Gick mest runt och åt bröd och läste tidningen. haha


iallafall. När jag var påväg hem så snackade jag och Fanny lite.

Och så började vi snacka om lite sex grejer. Kan väl ta en sak som hon har gjort och en sak jag har gjort som blir lite lika :P.


Fanny: Kommer hem till killen efter en vild utgång. Myser och har sex. Efter sexet börjar hon sjunga på låten : I just had sex!

haha klockren!

 

Jag: (var ett bra tag sen) Full och trött påväg hem från krogen. Sitter på nattbussen och så ere nån som kommer in med fejk blod. Jag och killen brevid varann börjar garva. Slutar med att vi snackar hela vägen hem och båda går av samtidigt.
Vi börjar strula och han följer med hem. Efter sexet börjar jag tänka; Shit, har jag presenterat mig? vet inte ens vad killen heter som jag nyss haft sex med?!?!
Så jag är uppfostrad och artigt räcker fram handen och hälsar: Chaki heter jag föresten!
Han ser ganska förrvirad och chockad ut och hälsar tillbaka.
Låssas sova en stund och sen vaknar jag utav att han klär på sig.
Jag: hare bra. hejdå!

Mitt riktiga one night stand. Aldrig träffat killen efter. hahah

 

Har ni nått liknande? berätta gärna. Skit kul att höra. :D

 

/Chaki

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards