partysessorna

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av partysessorna - 18 mars 2011 13:04

ja, jag brände mig i solariet igår.

inte ok.

men det ser faktiskt bättre ut idag än det gjorde igår i alla fall, så nu håller vi alla tummarna på att det ser bra ut imorrn ;)

haha utgång står på planeringen!!

kjol och klackar ska de va, och vi ska spåra

och fira att en vit månad äntligen(!!!!!!!!!!!!!!!) är passerad!!


nu ska jag till jobbet och bli ännu mer mobbad för min bränna..


xo Fanny

Av partysessorna - 18 mars 2011 12:49

    


Ikväll är det jobb. Och försöka ta det lite lungt ikväll fast jag igentligen inte vill ta det lugnt någonstans.

Vill UT, dansa, dricka, flumma rejällt.

Men får spara mig till imorgon. Jag och Fanny kommer hugga in på vinflaskor så det bara rycker om det!

Imorgon får det gå exakt hur som helst! Galet ska det vara!

Ingen aning om vart vi ska men ganska sugen på Gaudi!

Ikväll efter jobbet åker jag hem till Jesper och försöker hålla mig lugn och på andra tankar istället. Hört talas om att få en viss massage oxå som jag inte fick igår ;)


Får typ försöka lyssna på lugna favoriter påväg till jobbet eller nått så jag inte blir så jävla taggad i bilen :P.

Hjälper ju inte jusst nu att jag sitter och lyssnar på soundtracket till burlesque!

;D


Ha så kul ikväll ni som kan ;)

/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards