partysessorna

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av partysessorna - 24 mars 2011 16:10

 


Följde med Jesper till vällingby för  att kolla en sak med jobb. Och på vägen tillbaka hem så frågar han om jag har lyssnat på vakna med the voice någon gång när de lurar människor.

- Ja, det är stört kul, säger jag då.

Han börjar garva och säger - jag anmälde dig till det. Òch skrev att de skulle ta upp saker om din fortkörning. hahaha

Men som tur är så blev inte jag vald för då skulle de ha ringt för flera dagar sen :p puh!

haha


Var iallafall stört trevligt igår. Medans jag och Emelie från jobbet stårt och väntar på de andra så står vi vid baren lite och kollar på två tjejer som såg ut att vara 14 år gamla. De stod och dansa och trodde dom var såååå sexiga. Ni vet, när man verkligen ser att dom känner sig skit snygga men det ser bara så förjävligt ut att man nästan vill gå fram och säga det. :P

Sen fick jag sällskap med Jimmy mot högdalen, skönt :). MEN vi var tvugna att hoppa av i bandhagen för jag höll på att börja gråta och sprängas för jag var så kissnödigt. Det var bara helt stört att jag inte kissade på mig seriöst! haha


Ikväll är de nog lugnt som gäller. Kommer ju bli galet på lördag kan jag säga.

Då fyller en av kockarna år från scandic så det kommer bli galet firande med flödande sprit och snygga hotellrum ;)

Och Fanny vill ut imorgon, så det gör jag med, fast utan pengar dock :/

Kunde inte ens köpa en McFeast meny på donken nyss....

Får väl kolla hur mycket pengar jag har på kontot igen. Det är väl minus igen för typ 7e gången på tre månader... *suck*


/Chaki

Av partysessorna - 24 mars 2011 09:55

Om ett par timmar så ska jag spännas fast till en pulsmätare och kämpa för mitt liv på en cyckel för att försöka komma upp i min maxpuls.

i 55 minuter.

jag är nervös, jag har fasat inför detta i typ en vecka.....

fyfan att jag gör detta. allt pga. håkan.

hitler håkan..



hitler tony va ju inte nådig igår, helvete! höll på att kräkas vid en punkt, sprang, hoppade, lyfte puttade för mitt liv och höll på att kola av.


efter träningen var det jobb som gällde. och som jag redan visste så ringde chaki och frågade om vi inte skule ut!

haha eftersom att jag hade detta mördarpass inplanerat så åkte jag hem med sista tåget,och jag drack inte en droppe.

men det är ändå kul att träffa henne om ens för en timma!

:)
idag är det alltså cycling pulse som står på schemat, men innan blir det 6 minuter i ståsolariet vid hornstull (wish me luck!) och sen blire jobb!¨

imorrn blir det utgång :)


xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards