partysessorna

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Nu känns det som att jag börjar komma ikapp!

Av partysessorna - 28 mars 2011 09:50

okej har haft ett evighets-schema jobbade denna vecka - dagar och förra veckan 6 dagar.

kör ikväll och sen får jag en ledig dag och ledig lördag och söndag.

Chaki åker till london på torsdag :(

ska försöka få in Ellinor från dendär jäkla ön och träffa henne lite.

Helgen va fett nice, dock fylld av jobb men hann även med en utgång i fredags :)
igår träffade jag kusinerna och min faster. var så sjukt trött at jag typ somnade.

eller

- ja jag somnade, och ändå så gick ja inte och la mig förens runt 2 tiden.. suck..


idag är det powerstep som står på schemat, sedan en lunch och sen blire jobb!

Jag och Roger kör kvällen, och jag har hört att det typ kommer att vara dött.

SKÖNT, faktiskt efter denna trädgårdsmässe-vecka! tycker vi förtjänar lite lugnt och ägna oss åt städning!


vi hörs min fina

Peace

Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards