partysessorna

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

"om vi var på en öde ö, skulle du ligga med mig då? " jag : "Nej, vet du varför? för att när vi blir räddade så skulle jag behöva stå ut med att ha legat med dig... "

Av partysessorna - 10 mars 2011 13:25

hahaha alltså, jag älskar att jobba med linus och med roger.! a-team i köket alltså!
Men jag och LInus har så mkt roliga sjuka saker för oss, och har så konstiga konversationer så att man nästan borde skriva ner dom och skriva en bok!


Som att när vi kommenterar saker den andre gör så svarar den andra alltid med .. du kan va....


typ som när jag sarkastiskt kommenterade något som han höll på att lägga upp

Fanny: mhmm Snyggt ...

Linus: du kan va snygg

Fanny: åååh tack :D
Linus: mäh...  nej .. de va ju inte så jag menade....


eller som igår när vi pratade om jag och linus skulle hamna på en öde ö:
Linus: ja men om du och jag var på en öde ö, bara du och jag . skulle du ligga med mig då?
Fanny: nej det skulle jag inte..
Linus: mäh, jo de e ju klart. det var ju bara du och jag liksom, sista utvägen!
Fanny: nej ..

LInus: varför `?
Fanny: för att när vi blir räddade från den öde ön sen så kommer jag behöva leva med att ha legat med dig resten av livet..

Sen kommer roger in:
Roger: jag hade legat med dig linus
Linus: ja precis, jag och roger hade legat med varandra. där ser du fanny!
Fany: ja men gör de ni då....



Haha, har precis bytt om, lyssnar på musik och har ätit frukost...

nu blir det jobb snart :)

xo Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards