partysessorna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Underbar middag på Kinamuren!

Av partysessorna - 9 mars 2011 21:24

Så jävla roligt att sitta och snacka med min mamma och moster.
Daniela min moster började snacka om att hon ville dra upp ögonlocken lite för de började hänga. Det slutar med att hon vill dra ihop lite överallt, halsen, ögonen, kinderna, fixa fylligare överläpp osv.

Jag och mamma satt bara och as garva. Daniela bor ju fortfarande kvar i Italien så hon är inte jätte duktig på svenska. Så man garvar en del när hon snackar :P.

MEN, mitt i allt det roliga och den god goda maten så vem tror ni inte klampar in??

JO inte mindre än Dj nr 3......

Och hans psyko flickvän, var ju bara tur att hon inte såg mig för då skulle väl hon börjat puttas igen för att sedan börja böla... tragiskt.

Men såg inte dem mer sen så det var skönt och fortsatte att skratta så tårarna rann :D

Jag provade även på mig sushi en gång till som Emelie försökt få i mig så många gånger :P haha

Börjar smaka ganska bra måste jag få säga.

  


Imorgon ska jag på rekryterings träff med alla Radisson hotell, shtekigt. Man vill ju helst jobba på de bästa. :P Så man får ju alltid chansa.


Sen blir det jobb på Scandic under kvällen :)


/Chaki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards