partysessorna

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Hata Ryssar!!

Av partysessorna - 7 mars 2011 00:19

Vaknar upp och är en aning bakis.

Ligger och myser tills det är dags att dra till jobbet. Börjar med att man är försenad och så fort jag öppnar baren svämmar det med massor av folk. Jag har inte haft en lugn stund på 6 timmar. och Det är mycket när man springer som en idiot och jobbar helt ensam.

Iallafall, det jobbiga var att det typ bara var ryssar på hotellet....

Dom kommer fram till baren och början babbla på sitt jävla språk och tror att jag ska kunna det.

Jag säger snällt på engelska att jag inte förstår och försöker att hjälpa till och peka ut vad det är dom kanske vill ha.

Men nej, dom gör inte en nickning eller nått som kan tyda på att jag är rätt eller fel ute. Dom bara står där och snackar på sitt språk.

ASSÅ SERIÖST!! hur dum i huvve får man va?!?!

Och det var lixom inte bara en. Utan det var verkligen ALLA!!!

vilken jävla kväll..


Gårdagens utgång var som sagt GRYM!

Och Jens killen var skit rolig. Det roliga är att jag ropa på honom med namnet Jens. Och han reagera :P han hette igentligen Sebastian tror jag :P.
Kvällen på Gaudi slutade med armbrytning och Fanny utklassade nästan alla förutom Jens. 

Bartendern var snäll och bjöd på god drink. :)

Och så träffade vi Jimmy där som var där med Nemo.

Herregud vilken pantad kille. haha Sorry. Men han satt med sina hörlurar och lyssna på Jimmys musik. Sprang runt,dansa och Sjöng :P


Nej, men sammanlagt var det en helt Gryyyyym kväll.

Nu ska jag äntligen få sova. :)


/Chaki

 
 
Ingen bild

blahiblaha

7 mars 2011 00:56

Dom kan förmodligen stava på sitt eget språk i alla fall....

partysessorna

7 mars 2011 12:36

kan då inte hitta några fel. men deppa på du.

 
Våga Älska Sverige

Våga Älska Sverige

8 mars 2011 12:42

привет твой расист, как там гитлер поживает и расовая биология
blahiblaha: уж ставать по нашем эгному спроку мы точно канаем и всё тут фештеем, а вы по-нашему - никюка, оттого и завидуете.

http://patriot.nu

partysessorna

8 mars 2011 13:29

Kalla mig rasist eller vad du vill. Men det är jag inte!
Om du läser vad jag faktiskt skrivit så är det att dom är respektlösa och kommer hit utan att kunna komunicera med människorna som bor i landet. Vi är väldigt bra på engelska som är ett språk som talas över allt. Så du borde nog tänka om innan du kallar någon rasist.
Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv åka till ett annat land om jag vet att jag inte kan komunicera med dem som bor där. Det är ju bara en självklarhet att man inte gör det

 
Våga Älska Sverige

Våga Älska Sverige

8 mars 2011 20:18

Jag tack å lov läst allt du skrivit. Det att jag kallar dig rasist samt att jag länker till vissa politiskt inkorrekta sidor gör jag endast för att låta dig förstå hur det känns att vara tagen över en kam.
vad sjutton ska hela folket bära ansvar för ett par ociviliserade idioter av ett tveksamt påbrå (undrar på vilket sätt du identifierat dem som just ryssar om du inte kan detta språk)

http://www.youtube.com/watch?v=2Bcd0-kGQZM&feature

partysessorna

8 mars 2011 22:20

för jag jobbar på ett hotell och vet exakt vad det är för människor de är och kommer ifrån.
Och alla får ha sina åsikter utan att bli kallad rasist. Besök gärna vilket land du vill.
MEN min åsikt är att JAG skulle aldrig åka till ett land om jag inte kan kommunicera med dem.. Det är ganska logiskt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards