partysessorna

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Slutkörd

Av partysessorna - 9 december 2010 12:29

  


Är helt slutkörd från gårdagens jobbpass. Och när alla gick vid 22.30 (personalen) så var lilla jag där ensam kvar i baren med deprimerande människor. =/ Men det var en kille som satt där ganska länge som va sjukt snygg ;) haha. Det håller humöret uppe lite iallafall.
Iallafall. Vi hade julbord i restaurangen så en tjej hänvisar alla som inte e stamgäster till MIG!!! Det var fullsmockat i baren och alla ska äta mat.... Det var ett helvete. IDIOT säger jag bara!!
Men jag kan säga tack till Fanny och robin som höll mig sällskap i mobilen :D det gjorde att en timme flög iväg <3
Så idag är jag helt slutkörd och tänker nog bara ligga hemma och ladda batterierna för imorgon. Alla vi är sjuka haha men vi får hoppas att alla tjejer e friska imorgon så vi kan spåra som vanligt. :D
Vi brukar gå ut på onsdagar men det hände inte den här veckan så imorgon tänker iallafall jag spåra rejällt. ;)


/Chaki

 
 
EMELIE & LISA

EMELIE & LISA

9 december 2010 13:17

haha, låter som vår gamla blogg fast lite mer städad och seriös :P

http://SKEPPARGATAN.blogg.se

partysessorna

10 december 2010 00:24

haha, detr är ju såå himla kul att skriva om sånthär:) ibland är man ju mer seriös och ibland mindre, hoppas folk förstår lite ironin! :)

 
Alexandra

Alexandra

9 december 2010 16:45

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

http://vadfanskajagheta.se

partysessorna

9 december 2010 17:20

Ja men självklart. Tycker alla ska få läsa våra spårade dagar här i livet. Hoppas du tipsar om den :)

 
ems

ems

9 december 2010 17:10

allt bra :D

http://bookofems.blogg.se

partysessorna

9 december 2010 17:21

allt e bra med mig. Eller mig och Fanny som har bloggen :) kul att du titta in i bloggen :)

 
Emma Starleaf

Emma Starleaf

10 december 2010 09:48

Hej, fin blogg du har!
Ville bara berätta att jag har tävlingar på min blogg där man kan vinna hårvårdsprodukter, tävlingen avslutar på söndag men en ny börjar redan på måndag!
Och så har jag Dagens blogg också, där ni kan få del av mina läsare;)

Ha en trevlig fredag!:)

http://www.emmastarleaf.blogg.se

partysessorna

10 december 2010 11:01

Låter gryymt. Ska gå in och kika på tävlingen och dagens blogg :)

 
sannalitens.blogg.se

sannalitens.blogg.se

10 december 2010 10:01

SV: Okej, jag vet inte :) Ska du titta på idol ikväll då? :)

http://sannalitens.blogg.se

partysessorna

10 december 2010 11:02

jaaa. Det är ett måste. Det är väl finalen ikväll :D Sen ere utgång som gäller :D

 
Alexandra

Alexandra

10 december 2010 10:31

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Emma Starleaf

Emma Starleaf

10 december 2010 11:49

sv: kul att du vill va med:D på min header finns det en länk till den pågående tävlingen, där står det hur du ska göra, och ja, jag drar lott om vem som vinner, men kravet för att den lottade ska vinna är att den ska ha länkat mig, det står på länken;) kram!

http://www.emmastarleaf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards