partysessorna

Alla inlägg den 21 december 2010

Av partysessorna - 21 december 2010 12:41

  

Allting är nu ordnat för nyår. Nu är det bara det stora mängden alkohol som ska köpas in. hahaha

Jag och Emelie har planerat lite. Jag frågade henne om vi skulle dela på en vin box tillsammans. Det är endå 1 och en halv liter vin var!! Men nej, haha hon tyckte vi skulle ha våran egen för det kommer gå åt! haha

Så en vinbox var och minst en champange var oxå.


Vi är ju även fina flickor och idag ska jag och Fanny åka in till stan och köpa en present till ena värden. Som tack för allt   

Vi vet exakt vad vi ska köpa ;) En sak som tyvär är ett måste för killar. Gillas INTE!! men men, jag får hålla mig borta. hahaha


Jag kom även aldrig in till stan förut så idag åker jag in och köper blusen och kanske skorna. Måste prova dem en gång till :)

Sen blir det nog mysig lunch i stan oxå :)


Nu vid juletider så blir det mycket åkande in till stan. Även imorgon med min darling Lager :) Tror det blir till att köpa lite sex leksaker faktiskt!


/Chaki

Av partysessorna - 21 december 2010 01:52

Jag har börjat fundera över vilken slags musiksmak jag egentligen har.

vilken genre passar all musik som jag har in någonstans?

 Förut placerade jag mig som en tjej som i princip lyssnar på allt! förutom sån skitmusik där dom bara skriker!


Sen så blev jag smittad av min kära storasyster och började pumpa house, enbart typ!

Men nu har jag tagit mig en funderare, och jag har verkligen världens bästa musiksmak!

dock vet jag inte riktigt vart jag passar in.

har allt från:
Swedish house mafia
pryda
eric prydz
Benassi
avicii
Guetta

alex gaudino

m.fl

till :
Westlife
Michael bublé
lifehouse

coldplay

jason mraz

och:
hoffmaestro

mike posner

eddy wata - i like the way

Mohombi

aa jag kan fortsätta i en evighet och lite till..

men som ni ser är det sjukt mkt olika stilar!
BUT I LIKE IT
och myntar från och med namnet på den nya grenren som alla dessa låtar kommer att passa in i:
FANNY!
Tänk er, någon ställer frågan:
Åh är dehär house?

så svarar man: nej det är Fanny


xoxo Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards