partysessorna

Alla inlägg den 23 december 2010

Av partysessorna - 23 december 2010 15:47

haha Jacqueline är för skön. hon står och snackar med en kille igår, helt plötsligt ser jag henne med hans mobil, jag rycker in för att kolla vad som hhänder :O
och ser henne skriva in vår bloggadress på hans anteckningar...


där har ni, konsten att sprida sin blogg!

        

          



Av partysessorna - 23 december 2010 14:33

fyfan.. vilken jäkla kväll...... ångest.........................




jag får aldrig aldrig aldrig ångest över en utgång, ingenting..

men idag.. fyfan ..

ja jag kan ju börja med att säga 2 flaskor vitt på the bridge.

sen vidare till... wait for it........ spyan, ja jag vet att chaki redan skrivit om gårdagen men fyfan hahahaha

de var så sjukt, spårat, ballt och helt..... aah jag venne på samma gång :P


förutom att jag är döpinsam och allt så var det ändå en lyckad kväll...

och jag kom hem 07.40

hahahaha illa att möta mamma vid dörren liksom, och styvpappan redan åkt till jobbet!!!

har duschat, ätit och håller på att fixa mig. hem till chaki, kolla nyårsklänning, sen in tillstan för en fika!


hahhhaha måste ta det lite lugnt nu......




xo Fanny

Av partysessorna - 23 december 2010 13:49

Okej.

Går kvällen blev spårad!

Börjar med att vi åker taxi in till the bridge och chaffören vägrar sätta på musik för att "vi förstör hans öron".... ofta??

Men men. Vi kommer till bridge och beställer in en flaska vitt för att överleva kvällen. Det har blivit ett riktigt dåligt ställe. Jag kände mig typ gammal där... :O fast det bara e ett års skillnad men tydligen räckte det gott och väl. Men men, Jag och Fanny sveper i oss flaskan på max tio minuter och köper en ny :D.

När bridge har stängt tar vi taxi till Spy bar och Fanny var helt crazy och skulle ut ur taxin och springa och kyssa dj nr 1! haha kul och gulligt.

Hon ska alltid hålla på och göra saker som verkar som värsta filmen.


Väl i kön till spy bar håller Fanny på och säger att vi inte kommer komma in. Men de gjorde vi. Fast vi va väldigt fulla. Det va ganska stört. Vi kommer in dit och börjar snacka med några schtekare som bjuder på drink och har andra flörtar efter sig....

Funkar INTE killar!!

Till slut blir jag utkastad men lurar vakten att jag bara ska upp och säga hej då till Fanny och stannar till stängning. hahaha lättlurad vakt.

Och så fick man åka taxi enda hem för nån snäll kille som ville att jag kom hem säkert.

Där har vi en gentleman killar!

Fanny får berätta från sin sida oxå om sin galna kväll.

Men de va stört kul och när man har stört kul tar kvällen slut för snabbt tyvär. Men de va faktiskt värt att gå ut, fast jag inte trodde de alls innan!  


Tog massa bilder kommer jag ihåg oxå. haha Dom får Fanny ta och lägga ut xD


Nej dags att slå in alla julklappar.


/Chaki

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards