partysessorna

Alla inlägg den 27 december 2010

Av partysessorna - 27 december 2010 21:59

  


vad kan man säga liksom................




xoxo fanny

Av partysessorna - 27 december 2010 21:51

Haha extremt skööön lördagsnatt :D
bra musik, extremt skönt folk!
Alkoholen flödade, och det var faktiskt skönt att komma ifrån familjen och släkten ett tag :P
haha

spårade sönder dansgolvet med mina vapendragare och njöt till fullo :)

när jag skulle hem sen så behagade bussen inte att komma....

så jag snackar med tre tjejer och vi drog en taxi hem för att vi bodde rätt nära varandra! sov 1,2 timmar och vaknade en halvtimme innan jag skulle till jobbet.....

skrek, och typ 10 minuter senare satt jag i bilen med mormor stackarn.

typ fortfarande full stapplade jag in på jobbet och påbörjade mitt 13 timamrs pass!


skönt att varaledig i dag. men imorrn är det dags igen :P
hittade världens ballaste snyggaste skor till nyår idag med mina tjejer i alla fall ;) vi e såååå sjukt taggade!
:D
funderar på om man ska ta en vit halvvecka fram tills dess och sen spåra på fredag, eller om man kör en utgång på onsdag efter jobbet :O
jag vet ju hur det kommer bli. man står där och sen lyssnar på 107.5 och vill ut!

men men jag skaaaa hålla mig..


och nu tjatar min syster på mig om en promenad, för att man är fet efter jul.....................


Mamma om min nyårsoutfit: Fanny, killarna kommer att vara försvarslösa!
Jag tillbaka : Tack mamma, det är exakt det jag strävar efter ;)


xo xo fanny

Av partysessorna - 27 december 2010 12:32

Haha god morgon.

Vi alla tjejer sa att vi skulle vara innne i stan idag runt halv 1 - 1. Alla skickar sms samtidigt vid tolv och säger att vi vaknade nu. haha


Okej jag har en anledning, jag kom hem 6 imorse. Har varit ute med en vän och flummat runt och till och med åkt skridskor. hihi


Idag är det in till stan iallafall och försöka hitta ett bra höga klackskor till Fanny. Hon har inga skor med en 10 cm klack än. Så nu jävlar.
Jag ska även försöka hitta mig ett par sjukt snygga jeans. G-star eller Diesel =).


Nu ere in i duschen som gäller!


/Chaki

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards