partysessorna

Alla inlägg den 7 december 2010

Av partysessorna - 7 december 2010 22:53

ingen utgång imorrn, måste kurera oss..

båda är förskylda och slitna, men de e lugnt.

have no fear, vi kommer fortfarande ses i dimman<3

nu är ju frågan: vart ska vi ?! Nype känns ju lite som ett givet förstahandsval.

såg dedär om lobby. hmm kanske dra dit efter och verkligen köra en all in kväll?
hemma kl. 7 liksom :S


detta tåls att tänka på


xo Fanny

Av partysessorna - 7 december 2010 21:10

  


Vi har ju pratat om att dra til Nype nu på fredag och festa gärnet. Men så fick jag ett mejl från lobby att det ska vara modevisning och lite uppträdanden nu på fredag. Låter lite lockande. Modevisningen kommer visa det senaste från american apparel, jack and jones och vero moda :) Alla e nice affärer. Såååå, kanske ska man svänga förbi där?
Men själva klubben är inte den bästa, men om man vill nått så får man offra nått annat.


Och nu har jag och Fanny börjat diskutera nyår. Jag e bara lite rädd att lokal festen vi ska på kanske inte blir så kul. Vi känner inte några där typ. Okej, det har aldrig hindrat mig, jag e väldigt pratglad av mig. Men jag har börjat bli lite anti fester för det alltid brukar bli så fail. Men vi får hoppas på det bästa och så får vi ha en back up plan OM det skulle skita sig.
Plus att det är lite problem med två killar oxå. haha
Hur ska denna nyår bli igentligen?


/Chaki

Av partysessorna - 7 december 2010 12:40

Okej bloggen är nu registrerad på bloggportalen.se

hur ska detta sluta?

haha, chaki lever de glamourösa livet just nu - tvättstugan

och jag ska in i duschen och fixa mig för att kunna ta mig an denna dag. vi får se vad den har att erbjuda! = JOBB


PEACE

/Fanny

Av partysessorna - 7 december 2010 12:04

Igår så skulle jag träffa en kompis jag inte sett på ca ett år. Det blev att vi och två till åkte och spela bowling.......
Jag hatar bowling. Det e faktiskt inte roligt. Plus att jag ville ha ett lätt klot, men kuuuul att min tumme va typ för stor för de hålet och den fastnar när jag ska kasta iväg det. Så det blev att klotet bara dunsa ner i marken istället för att göra det lite snyggt. En liten kille på kanske 5 år va till och med bättre än mig!!!!!!!
Aja, det är helt enkelt inte min grej. =P
Sen blev de film; I love you filip morris.
Kan ju bara säga en sak. Den va såååå bögig. Det går inte att bli bögigare. Man fick bara se när de hade sex med varan och stod och strula. Inte OK!


/Chaki

Av partysessorna - 7 december 2010 12:03

jaha tisdag idag då..

dvs. imorrn är det lill-lördag!!

frågan är om man ska dra ut eller inte. jag vet att chaki skullle vara sugen.

eller så håller man sig till på fredag och spåååååååååårar ur på riktigt!?

Ligger och funderar på vad man ska ha på sig.. vi är nog alla överens i detta väder att kjol är nästintill uteslutet.

Fast jag är nästan sugen på att köra de ändå, äsch vi får se.

klackarna kommer åka på, dock inte lika höga som jag körde förra onsdagen :S

jag vill ju helst kunna gå dagen efter


Något som alla rutinerade partysessor tänker på är hemgångskläder, speciellt i detta väder ska man med fördel ta med ett par extra skor, låga, vinterskor som håller värmen, har man kjol kan man med fördel dra över ett par byxor, eller i alla fall ett par leggings.

 en tjocktröja är också att föredra.


nej detta får jag fundera vidare på, känner att jag har haft kläderna jag har redan typ hundra gånger redan, usch vill ha sommar när man kan ha snyyygggaa linnen!

xo fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards