partysessorna

Alla inlägg den 12 december 2010

Av partysessorna - 12 december 2010 22:11

Jag vet att det bara är tredje advent, men det kommer gå sjukt fort och allt måste planeras..

klänning är check

skor? kanske check

frisyr - check

nu fattas bara nyårskyssen!!!

eftersom att facebook är mitt allt som aldrig sviker mig, så funderar jag på att be facebook om hjälp. dvs. skapa ett event:
BLI MIN NYÅRSKYSS!?!?!?
sen bjuda in massa människor, och se vilka som tackar ja, och sen välja och vraka ;)
haha, chakis värmlänning skulle tydligen fixa en kille som han ska ta med sig. än så länge känns inte det bra. det ser inte bra ut detta...

jag håller er uppdaterade...


xo

Fanny

Av partysessorna - 12 december 2010 00:36

haha, Chaki har ju typ berättat allt i helhet!
dock missade hon att berätta om hennes bråk med korvkioskgubbarna..

hon frågade om hon fick låna deras tändare i två sek.

okej , killen gjorde två stooooooora fel..
- chaki är redan asförbannad, och vi alla som känner henne vet att - när italienaren är förbannad, så låter man henne vara och kyla ner sig lite. jäkla temperament tjejen har!


- Han som lånar ut tändaren tänder den i allvarligt två sek. och tyckte de va skitkul. sen släcker han den och så håller han på sådär..

vilket resulterar i att en redan asförbannad italienare, blir en ännnuuuu mer förbannad italienare..

haha det utbyttes väl ett par ord som jag i alla fall INTE tror att Chaki ångrar idag, mer än så behöver vi inte säga ;)


kvällen slutade bra :) och jag håller lätt med cchaki om att alla djs e skumma :P
haha fick höra igår/ i natt att jag är "dj hunter" hahahahahahaha jag dör..


dags kanske för dj 4 att göra entré ? :P

- Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards